Jump to content

Fastnat i SA


sontic
 Share

Recommended Posts

Var skaffar man skottväst o ammunition ? :cry:

Köpa från "Ammunition". Vapenhuset. Men det kanske inte är låst upp än, kommer inte ihåg. Om det är det så ska det finnas en pistol på kartan.

Skottväst kan du köpa där, annars hittar man den på olika ställen. Undangömda och så. Det kan du kolla upp på internet var dom finns.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpa från "Ammunition". Vapenhuset. Men det kanske inte är låst upp än, kommer inte ihåg. Om det är det så ska det finnas en pistol på kartan.

Skottväst kan du köpa där, annars hittar man den på olika ställen. Undangömda och så. Det kan du kolla upp på internet var dom finns.

Tack för svaren ! : D

Men har fastnat igen nu (nybörjare som man är). Denna gången heter uppdraget sweets girl. Jag kär till stället där sweet och dom andra är men fattar inte vad jag ska göra sen. Måste jag döda alla från det andra gänget eller vad ska jag göra ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för svaret än en gång. Denna gången undrar jag bara om det finns ett sätt att auto aima? Alltså så att siktet hamnar automatiskt på en fiende ? : )

Spelar du på PS2 så behöver du bara hålla in knappen för att sikta, och rikta något så när mot en fiende. Då ska siktet låsa sig mot den fiende som står närmast.

Hur det är på Xbox och PC vet jag inte. På Xbox bör det vara lika, på PC måste du sikta själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...