Jump to content

Varför?


Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...

Ända se`n jag fick detta tips om dll-sidan har jag försökt och försökt att få in filen i datorn igen...Laddat ner den flera gånger och så...Men ändå! Tillslut kollade jag i System mappen...Det visade sig att filen(msnp32.dll) fanns där iallafall...Datorn vet altså inte om att den finns!? -_- Någon som vet hur jag ska få den att veta det?? Det är jävligt irriterande att felrutan och en massa annan skit kommer upp när jag startar datorn...En annan sak...Detta var min förta topic i Off-Topic... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ända se`n jag fick detta tips om dll-sidan har jag försökt och försökt att få in filen i datorn igen...Laddat ner den flera gånger och så...Men ändå! Tillslut kollade jag i System mappen...Det visade sig att filen(msnp32.dll) fanns där iallafall...Datorn vet altså inte om att den finns!? -_- Någon som vet hur jag ska få den att veta det?? Det är jävligt irriterande att felrutan och en massa annan skit kommer upp när jag startar datorn...En annan sak...Detta var min förta topic i Off-Topic... :rolleyes:

Felet ligger nog i själva DLL-filen, den kanske blev korrupt när du installerade drivrutinerna för nätverkskortet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo så var det säkerligen...Krånglet började efter att nätvärkskortet installerats...Men jag har ju tagit bort den gamla och ersatt den med en ny! Ändå fortsätter den krångla... -_-

Har du försökt att ladda ner nya drivrutiner/patchar till nätverkskortet eller kontaktat tillverkaren?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...