Jump to content

Samlingstråd för GTA IV's information


Cortez
 Share

Recommended Posts

Vi borde ha en tråd som en samlingplats för allt som är känt om GTA IV. En tråd fylld med enbart fakta och tom på spekulationer. Jag menar inte 'du ska skriva allt i den här tråden, och inte skapa din egen för en nyhet', utan mer som en samlingplats för allt som är bekräftat. Fakta, artiklar, hemsidor, videos, screenshots och artwork. Ja, och kanske en lista på karaktärer. Listan kan säkert göras nästintill oändlig.

Även om de mest hängivna GTA fansen redan vet allt som finns att veta om GTA IV så dyker det ibland upp några nybörjare som inte alls hängt med lika bra, men ändå gärna skulle vilja veta allt som går att veta, och då är det en aning enklare om allt som finns samlat. Sen kanske det blir mindre frågor om samma sak om allt är samlat i en tråd.

Det blir nog för mycket jobb för bara en person att göra, men det skulle kunna bli ett community projekt liknande det som var förut när folk samlade in bilder på alla fordon i GTA spelen. Någon som är intresserad...? Kul om man har tid att slösa bort. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns redan på engelska Samlingstråd GTAIV

Är du seriös? Varför ska vi ha en screenshot-tråd här på forumet när det redan finns på något annat forum. Och varför i hela friden ska vi ha en humortråd, det finns någon annat forum som redan har det.

Han vill antagligen att Vi på Gtasajten ska ha en egen samlingstråd. Ibland funderar man få vad fan som är problemet med folk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men vem tror du ska skriva all infon på svenska som har släppts om gta iv då?

jag tror inte att någon orkar göra det.

Tar nog inte så lång tid eftersom att många som har gjort trådar om infon redan har översatt. Men om du skulle ta hand om det skulle vi lika gärna kunna lägga ner för du är nog fanimej jobbigare än klåda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har inte frågat dig jag frågade alla på detta forum utan dig nu kan jag be admins om en sak kan ni stänga av mitt konto från den 29 juli till den 12 juli?.om ni inte gör det så får jag väl svära eller göra nåt som stänger av det innan jag åker HEM.------------------men vet någon om rockstar har några planer på att använda dmm (Digital Molecular Matter) i gta iv annars så kommer det någ bli ett dåligt spel.här är en video som förklarar den bra http://youtube.com/watch?v=VptJ_hOh6zk .bilar, byggnader, lykstolpar, tunnelbanor osv reagerar olika varje gång den krockar med något eller skadas på nåt sätt:D:D:D:D.förlåt om jag har skrivit så ni inte fattar men just nu e jag så glad så jag kan inte skriva sakta jag kan bara skriva snabbt och inte suddda hihihijag gör dubbel post för att jag kan inte edita.i got some new info meing.Game: GTA IVMagazine: Games Aktuell Magazine Germany Issue: August 2007 This was the thirty third preview for GTA IV in a magazineThe Germany issue of the Games Aktuell Magazine recently provided a new preview on GTA IV to readers in that country, it contained a few more details about GTA IV.Below is a summary of new information from the 10 page preview article.The taxi driver will play a significant roll into the gameplay. If Niko wants to go to point B, from point A, on the map, he can take the ride with just a push of a button. This time, taxi-driver will fulfill some special wishes. If Niko is hungry, the Yellow Cab will drive him to the next Food restaurant. If Niko is hurt, then the taxi-driver will drive to the hospital. So, each place is reachable by taxi in a few seconds. Though, you can't take the taxi ride, while police are after you. Police will appear on the map as 'dots', while they are on search for you. Niko Bellic uses his mobile phone and the Internet, on regular basis. On the street of LC, the reporters saw - Ferrari, Volkswagen Jetta, BMWs, Mustangs, delivery vans, SUV's, garbage truck. Niko mobile phone is a phone, messenger, Organizer, photo camera and GPS - all in one. The map will have GPS, which shows you the best way (will be colored in Yellow) towards your target. Improved target system with different hitzone. The girl, on the artwork with lollipop, is named Lola and she is available for special hours. .länk till mattyblog http://mattyblog.cookynet.com/gta4_mag034.html.cooolt men vad menar dom men att lola är tillgänglig för special hours?är hon prostsituead eller något?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har inte frågat dig jag frågade alla på detta forum utan dig nu kan jag be admins om en sak kan ni stänga av mitt konto från den 29 juli till den 12 juli?.om ni inte gör det så får jag väl svära eller göra nåt som stänger av det innan jag åker HEM.------------------men vet någon om rockstar har några planer på att använda dmm (Digital Molecular Matter) i gta iv annars så kommer det någ bli ett dåligt spel.här är en video som förklarar den bra http://youtube.com/watch?v=VptJ_hOh6zk .bilar, byggnader, lykstolpar, tunnelbanor osv reagerar olika varje gång den krockar med något eller skadas på nåt sätt:D:D:D:D.förlåt om jag har skrivit så ni inte fattar men just nu e jag så glad så jag kan inte skriva sakta jag kan bara skriva snabbt och inte suddda hihihijag gör dubbel post för att jag kan inte edita.i got some new info meing.Game: GTA IVMagazine: Games Aktuell Magazine Germany Issue: August 2007 This was the thirty third preview for GTA IV in a magazineThe Germany issue of the Games Aktuell Magazine recently provided a new preview on GTA IV to readers in that country, it contained a few more details about GTA IV.Below is a summary of new information from the 10 page preview article.The taxi driver will play a significant roll into the gameplay. If Niko wants to go to point B, from point A, on the map, he can take the ride with just a push of a button. This time, taxi-driver will fulfill some special wishes. If Niko is hungry, the Yellow Cab will drive him to the next Food restaurant. If Niko is hurt, then the taxi-driver will drive to the hospital. So, each place is reachable by taxi in a few seconds. Though, you can't take the taxi ride, while police are after you. Police will appear on the map as 'dots', while they are on search for you. Niko Bellic uses his mobile phone and the Internet, on regular basis. On the street of LC, the reporters saw - Ferrari, Volkswagen Jetta, BMWs, Mustangs, delivery vans, SUV's, garbage truck. Niko mobile phone is a phone, messenger, Organizer, photo camera and GPS - all in one. The map will have GPS, which shows you the best way (will be colored in Yellow) towards your target. Improved target system with different hitzone. The girl, on the artwork with lollipop, is named Lola and she is available for special hours. .länk till mattyblog http://mattyblog.cookynet.com/gta4_mag034.html.cooolt men vad menar dom men att lola är tillgänglig för special hours?är hon prostsituead eller något?

Reported, då du har dubbelanvändare.

---

@Tråd: Låter som en bra idé som inte kommer att fungera.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Reported, då du har dubbelanvändare.

---

@Tråd: Låter som en bra idé som inte kommer att fungera.

jag vill att dom ska stänga av mitt konto eftersom då så ska jag åka till turkiet.

-------

men vet någon vad dom menade med den där lola är hon en prostituerad eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så Eazy e? spelet kommer bil dåligt om dom inte använder Digital Molecular Matter? hänger allt på den saken? Ne det tror jag inte. Tror inte det kommer göra någon jätte skilnad om det är med eller inte. Spelet kommer nog ha mycket annat som gör det bra.

Eller ja vem vet? ingen har ju spelat det så

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag vill att dom ska stänga av mitt konto eftersom då så ska jag åka till turkiet.

Låter vettigt det (w00t)

men vet någon vad dom menade med den där lola är hon en prostituerad eller?

Special Hours? Jadu...hon är kanske till för att bli knullad i spelet. Vem vet?

Redigerad av Roxxy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så Eazy e? spelet kommer bil dåligt om dom inte använder Digital Molecular Matter? hänger allt på den saken? Ne det tror jag inte. Tror inte det kommer göra någon jätte skilnad om det är med eller inte. Spelet kommer nog ha mycket annat som gör det bra.

Eller ja vem vet? ingen har ju spelat det så

men dmm är ju det som gör verkliga skador på bilar och aånt inte för animerade som det har varit på alla andra gta spelen.

här är ett demo av dmm http://www.youtube.com/watch?v=3bKphYfUk-M spola fram till typ 0,44 då börjar dom visa dmm först så visar dom bara euphoria.

Låter vettigt det (w00t)

Special Hours? Jadu...hon är kanske till för att bli knullad i spelet. Vem vet?

men om hon är till för att bli knullad i spelet så kommer väl rockstar att bli stämmda som fan med tanke på grafiken allt om det inte är som på san andreas såklart så man bara hör ljuden men man ser inte när dom gör det....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men om hon är till för att bli knullad i spelet så kommer väl rockstar att bli stämmda som fan med tanke på grafiken allt om det inte är som på san andreas såklart så man bara hör ljuden men man ser inte när dom gör det....

Jag tror inte att R* är så passt dumma i huvudet att göra om samma misstag med Coffe mod.

Och varför undrar du så mycket över Lola om hon är prostituerad eller inte?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

därför att det skulle vara ganska idiotiskt av rockstar om dom gör så att man kan ha sex i spelet eftersom att då så kommer dom att bli stämda om dom inte gör det så som det var i san andreas

Kan du använda punkter eller kommatecken någon gång? Jag förstod inte ett skit av vad du just skrev.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

därför att det skulle vara ganska idiotiskt av rockstar om dom gör så att man kan ha sex i spelet eftersom att då så kommer dom att bli stämda om dom inte gör det så som det var i san andreas

Hm. Konstigt att de ej har fåt något skit när man kunnde ha sex i GTA III GTA VC GTA LCS GTA VCS vet ej om man kan på dom. Och GTA SA

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha grymt underhållande att läsa det teoman skriver hans skriver som en enda lång mening utan varken punkter skiljetecken eller versaler i början av meningar det som också är underhållande är hans förmåga att styckindela alla meningar så att man lättare ser texten som en helhet förstår inte att det ska vara så svårt haha ganska kul

Hoppas alla förstod att ovanstående text inte är seriöst skriven.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...