Jump to content

Pinsamheter i onlinespel....


Weener
 Share

Recommended Posts

Här kan i skriva pinsamma grejer som hänt er när ni har lirat på internet eller LAN..

När jag spelade Battlefield 1942 på lan så styrde jag ett jätte stort plan men precis när vi skulle bomba fienderna så råkar jag hoppa ut. :lol: Men jag växcklar ut min falskärm och landra mitt bland fienden...och min polare som satt i planet han inte reagera så dom dog :lol:

Ni kan ju fortsätta...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

när jag spelade i min clan för nått år sen i sof2 så hade vi en tränings-dag där vi tränade oss för kommande clan matcher. Då när jag sa nu kan vi börja spel för nu har alla kommit, då började alla att gå i team mot mig, Och jag trodde bara att det var jag som var dålig den dagen för jag liksom märkte inte att alla var mot mig he he :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

när jag spelade i min clan för nått år sen i sof2 så hade vi en tränings-dag där vi tränade oss för kommande clan matcher. Då när jag sa nu kan vi börja spel för nu har alla kommit, då började alla att gå i team mot mig, Och jag trodde bara att det var jag som var dålig den dagen för jag liksom märkte inte att alla var mot mig he he :D

He he. Jag har en liten grej: När våran DoD clan spelade sin(och min) första clanmatch så skulle man vara Axis i 20 minuter och Allies i 20 minuter. Vi var Axis först och när det började om och man skulle byta lag visste jag inte det och den andra clanen började TKa mig som f*n! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag ska säga en pinsam sak alltså... okej.. jag körde ett plan på battlefield och sen helt plötsligthoppa en katt framför landning banan när ja skulle åka upp iluften jag fick svänga och krockade rakt in i en panzarvagn så han dog sen vann dom för dom tog alla flaggor...nä skoja bara men när ja spela starwars jedioutcast la la så hoppade ja ner och i luften blev ja skjuten med missil och flög överkantenoch dog... häftigt eller vad... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag ska säga en pinsam sak alltså... okej.. jag körde ett plan på battlefield och sen helt plötsligthoppa en katt framför landning banan när ja skulle åka upp iluften jag fick svänga och krockade rakt in i en panzarvagn så han dog sen vann dom för dom tog alla flaggor...nä skoja bara men när ja spela starwars jedioutcast la la så hoppade ja ner och i luften blev ja skjuten med missil och flög överkantenoch dog... häftigt eller vad... :D

Ta och ge dig...du blir bara ännu mer hatad...

Blizz status= -10/+100...way to go...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

när jag spelade i min clan för nått år sen i sof2 så hade vi en tränings-dag där vi tränade oss för kommande clan matcher. Då när jag sa nu kan vi börja spel för nu har alla kommit, då började alla att gå i team mot mig, Och jag trodde bara att det var jag som var dålig den dagen för jag liksom märkte inte att alla var mot mig he he :D

ööö fanns sof2 för nåra år sen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...