Jump to content

Dom andra öarna


Recommended Posts

Finns det någon som vet fusk så man kan få öarna utan att klara uppdrag...om det inte finns fusk så kanske någon vet sån hara download sak då kan ni vara jätte jätte snälla och säga hur man gör... :rolleyes::P

Man kan ju ladda ner en Gamsave som finns på dom mesta Gta sidorna. tror även det finns en mod som låser upp alla delarna, MEN man måste starta ett nytt spel..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan ju ladda ner en Gamsave som finns på dom mesta Gta sidorna. tror även det finns en mod som låser upp alla delarna, MEN man måste starta ett nytt spel..

Finns ett antal moddar som låser upp öarna eller tar bort barriärerna mellan dem, men det är main.scm moddar. Dvs att man behöver starta nytt spel, som Alle090 sade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...
Är det en gamesave så ska den vara i Mina Dokument/Gta Sanandreas User Files/. Och om det är en main.scm mod så ska den vara i Rockstar Games/Gta Sanandreas/data/....

Men efter att man lagt in den, ska de packas upp eller nåt sånt då eller är det bara att starta spelet direkt efteråt.. :S För att jag laddade ner 100% saved games tror jag den hette, o la den i user files.. Men när man startar så funkar det ju endå inte:O :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Slå bara in O,Höger,O,Höger,Vänster,Fyrkant,Triangel,Upp - Ingen Wanted level tills du startad om spelet

Sen kan du komma runt hela fast använd Jetpack - Vänster,Höger,L1,L2,R1,R2,upp,ner,vänster,höger eller Flygplan för det finns skyltar och sånt som man inte kan komma igenom när du ska till Staden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...