Jump to content

Problem med SonyEricsson Filemanager


Gof
 Share

Recommended Posts

Hej

När jag köpte min W810 så fick jag med ett program som hette Sony Ericsson PC Suite, i det finns det "File Manager" som gjorde så att jag kunde föra över filer, bilder och video mellan datorn och telefonen.

Men sen igår, när jag försöker starta det så av-aktiveras bara explorer.exe i några sekunder, sen kommer allting tillbaka igen, men FM startas inte.

What to do? Har försökt installera om

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PC Suite är helt onödigt, eftersom du kan använda mobilen som en extern HDD utan programmet.. Alla mappar finns redan i "Phone" när du stoppat in mobilen i datorn, med USB kabel förstås, så gör jag iallafall.

PC Suite är en onödig programvara som skickas med, det bökar bara till det hela, så kör utan PC Suite :wub:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PC Suite är helt onödigt, eftersom du kan använda mobilen som en extern HDD utan programmet.. Alla mappar finns redan i "Phone" när du stoppat in mobilen i datorn, med USB kabel förstås, så gör jag iallafall.

PC Suite är en onödig programvara som skickas med, det bökar bara till det hela, så kör utan PC Suite :wub: .

Instämmer, jag kör också bara som extern...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...