Jump to content

Problemas med mediaplayer


felshoe
 Share

Recommended Posts

Andra tråden inom loppet av ett dygn, men min dator har inte varit frisk på senaste tiden.

När jag startade datorn i morse, så fanns av någon anledning inte Windows Mediaplayer på datorn längre, så jag var tvungen att ladda ner det igen. Jag skulle aktivera funktionen som gör så att när man minimerar programmet, så lägger det sig i menyraden, så att man därifrån kan byta låt/ Whatever.

Vad jag undrar är, om jag på nåt sätt kan byta ut iTunes mot mediaplayer där jag vill ha den på bilden?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu när ni är inne på musikspelare i verktygsfältet så tänkte jag att det skulle vara bättre att fråga om det i denna tråd. Finns det något sätt att fixa så att Winamp är där du vill ha WMP?

Går inte, men du kan göra själva spelaren mindre genom att dubbelklicka på översta raden på den, och dra ner fönstret dit du vill ha det.

Har mitt såhär just nu:

post-6660-1178041635_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går det inte att lägga till mappen "Windows Media Player" då?

Eller..

Nä.

Då blir det ju bara en genväg till den mappen, eller? ;)

Precis.. Jag fattar inte varför det blev såhär, kan jag inte återställa datorn eller något utan att massa grejer försvinner ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...