Jump to content

Möss och tangentbord


Jazz
 Share

Recommended Posts

Ja, fru höger och jag har separerat. På den senaste tiden har vi inte riktigt fått någon connection, och tillslut när vi en kväll smekte varandra klickade det helt enkelt inte alls. En tid senare träffades vi igen men det gick ändå inte, jag bestämde mig för att öppna henne med våld och såg att hon hade tappat en av sina sladdar, jag tog livet av henne direkt och slängde skiten.

However, musen är kopplad till samma sändare som tangentbordet (vilket också suger) och med en födelsedag coming up har jag bestämt mig för att kosta på mig lite ny utrustning.

Har redan bestämt mig för ett Logitech G15 (finns väl inget bättre?) men är fortfarande osäker på vem som ska få ersätta mitt ex. Har ni några tips? Bekvämlighet och kurvor är ett måste, men hon får gärna vara sexig eller något sådant.

Tack. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

However, musen är kopplad till samma sändare som tangentbordet (vilket också suger) och med en födelsedag coming up har jag bestämt mig för att kosta på mig lite ny utrustning.

Okej strange

Visste inte att det funkade.

Blir det inge problem eller liknande med tangentbordet och musen på nått sätt eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@ Foo: Neh, gaming ftw... typ, Logitech G5 Laser Mouse. Skulle länka med netonnet sewger.

@ Zcruw: Huh? Alltså, det finns en sändare som man kopplar in i en USB-hub, sändaren ställer du på bordet, trycker på connect på tangentbordet och musen och tillsisst på sändaren. Problemet är alltså att jag nu måste ha en separat mus med en annan sändare... det blir ganska stökigt och fult.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...