Jump to content

Fel Vid inloggning?


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Hej nyss när jag skulle stata upp datan loggade in som vanligt. Men inget händer man såg start menun och alla ikoner men inget kom fram man kunnde ej trycka eller nåt. Och denna lilla menun låste sej

--->post-12619-1176212498_thumb.jpg när man loggade in på datan. Fick starta om datan ett par gånger för det skulle funka. Är det nåt fel i datan eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter likt som Spywear eller virus.

Har du kollat vilka processer som är igång vid start?

Sök igenom datorn från virus och Spywear? ^_^

Tack får göra det sen. Men kan detta ha med det här att göra. Igår kväll skulle jag starta datan men då fick jag ett medelande med Låg Batteri på Eng sen så stog det press F1 too start F2 too go to setup något liknande.

Kan säga att jag har inge bärbar dator Eller laptop. Får söaka sen det tar runt 1-3tim att söka genom alla hård diskarna. Men hru vet jag vilcka är främande i Processern? när man trycker på Ctrl + Alt + Delete.

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack får göra det sen. Men kan detta ha med det här att göra. Igår kväll skulle jag starta datan men då fick jag ett medelande med Låg Batteri på Eng sen så stog det press F1 too start F2 too go to setup något liknande.

Kan säga att jag har inge bärbar dator Eller laptop. Får söaka sen det tar runt 1-3tim att söka genom alla hård diskarna. Men hru vet jag vilcka är främande i Processern? när man trycker på Ctrl + Alt + Delete.

Svårt att säga om man inte är direkt "kunnig". Men om du tycker att exempelvis svchost.exe verkar mystisk är det bara att slå på google. Förklaringen står vanligtvis i den första länken.

Svchost.exe is a generic host process name for services that are run from dynamic-link libraries (DLLs). The Svchost.exe file is located in the ...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...