Jump to content

"Free roam around the city"


Recommended Posts

Hehe, hej! Är det du igen, har du lärt dig stoppies än? :angry:

Ähum. Freeroam går väl inte ut på nåt särskilt, men man avslutar genom att döda den andre. Såvitt jag vet iaf, jag spelar bara på PC.

Så du kommer ihåg mig, ändå var det evigheter sedan som jag var in här. Jodå, stoppies har jag lärt mig. Men om man dödar den andra så står det ju "Mission faild"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 7 months later...
det här förstår jag inte.. Varför får man inte skriva i gamla trådar för.. om man inte ska skriva igamla trådar, ska man inte låsa dem då??

Eftersom att gamla trådar ska dö, om alla drog upp gamla trådar så skulle de bli kaos, visserligen bara i deom mer aktiva forumdelarna, men endå...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det här förstår jag inte.. Varför får man inte skriva i gamla trådar för.. om man inte ska skriva igamla trådar, ska man inte låsa dem då??

Oftast så är det så att gamla trådar som har dött innehåller en fråga. Ofta brukar svaret finnas, finns det inte så brukar det till 90% finnas en senare tråd som behandlar frågan och innehåller svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det här förstår jag inte.. Varför får man inte skriva i gamla trådar för.. om man inte ska skriva igamla trådar, ska man inte låsa dem då??

Jag förstod inte heller det "när jag var yngre", men det är ju ganska naturligt om man tänker efter. Ifall nån skickat dig ett SMS för ett halvår sen så svarar man väl inte idag?

Gamla trådar FÅR dras upp, om...

1. Den är officiell (brukar stå i titeln, eller så är det allmänt vedertaget. "Playstation 3" heter en tråd som är officiell, trots att det inte står "officiell" varken i titeln, description eller i första posten.)

2. Du tillför något viktigt.

Det är i princip det enda man behöver tänka på. Uppfyller man inte någt av de två kraven kan man istället tänka "ska jag starta en ny tråd? Jo, om jag har något som är tillräckligt viktigt för en ny tråd".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...