Jump to content

Livevideos


Jacker
 Share

Recommended Posts

http://www.youtube.com/watch?v=NdeUOCqmdPc

The Sounds - S.O.U.N.D.S

Alltså, jag är brutalt kär i Maja! Hon är så grymt tuff de inledande två minuterna, så det inte är sant! Rösten är väl inte där, men fan vad tuff! Rockstar!

Får alltid ståpäls när hon skriker " Its SOUNDS motherfuckers "

Grym livevideo!

Redigerad av eliizar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 275
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Rammstein - Sonne från DVDn Völkerball. Alltså, egentligen hela DVDn borde vara med här. Alla låtar som är med är episkt genomförda med grymt bra användande av pyro- och scenteknik. Publiken är alltid galen och bandet spelar fläckfritt. Ibland kan jag tycka att de tar sig själva på lite för stort allvar men what the hell. En grym låt från en grym DVD.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

http://www.youtube.com/watch?v=QUE5fc7eiWk

Crazy on you verkar ha varit helt insane live. 4:40 och de sista 30 sekunderna är oslagbara! Vilken röst alltså! :o

Heart måste för övrigt vara bandet med skönast stereotyphippie-historia någonsin:

Mike Fisher, Roger's brother, was set to be drafted. When he did not report for duty, his home was raided, but he slipped out a rear window, escaped to Canada and became a Vietnam War draft dodger.

During an interview on Private Sessions, Ann Wilson revealed the song was written in response to the stress caused by the Vietnam War and social unrest in the United States in the early seventies. Furthermore, Wilson states the lyrics were written under the influence of mushrooms.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seriöst, det här är bland det vackraste jag sett. Blir nästan tårögd själv.

*james blunt*

Vet att det där var väldigt länge sedan men vet du eller någon annan om låten är tillägnad någon speciell? Bara tänkt på texten som något för att folk ska kunna gråta till den men han såg bra rörd ut under den spelningen. Bättre live än på mp3 helt klart :o.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet att det där var väldigt länge sedan men vet du eller någon annan om låten är tillägnad någon speciell? Bara tänkt på texten som något för att folk ska kunna gråta till den men han såg bra rörd ut under den spelningen. Bättre live än på mp3 helt klart ^_^ .

Vad jag känner till är den tillägnad hans före detta flickvän som tyvärr dog. Vet ej om det är sant eller bara påhittade rykten, men med tanke på hur emotionellt han reagerar kan jag mycket väl tro att historian bakom den är sann.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...