Jump to content

BloodRayne II: Deliverance


Crusader
 Share

Recommended Posts

BloodRayne II: Deliverance

Handling: Efter första filmen så flyttar Rayne till USA. Under Western tiden stöter hon på vampyren Billy the Kid som planerar att bygga en armé av vampyrer och erövra USA med hjälp av den nya järnvägen.

Promo making of... :)

IMDb

Regiserade av Uwe Boll. :lol:

Första filmen var rätt bra trots Uwe Boll. Faktum är att regin och de onödiga splatterscenerna var typ det ända dåliga med den.

Nu i 2:an har de tagit bort alla som gjorde första filmen bra (Inklusive alla skådespelarna från första) och behållt... Uwe Boll. Trots den låter intresant så är ju riskten stor att han sabbar allt. Men jag hoppas att den iallafall blir OK.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ännu en film från grodan Boll. Har faktiskt inte sett en enda. Men det kanske bara är bra, eller? :P

Det beror på vad för typ av tittare du är. Är du den sorten som retar dig på alla småsaker och detaljer och hatar det du ser på pga felen så är det nog lika bra. Men om du är typen som kan se bortom de dåliga delarna och också de de bra bitarna och få ut underhållning av det så ska du nog se dem. :P

Personligen är jag av den senare delen. Jag gillade både Alone in the Dark (Utom musiken och de sista 15 minuterna som bara var skräp) och BloodRayne (Utom regin och de onödiga splatterscenerna). House of the Dead var så dålig att den knappt var se värd. Speciellt inte början samt alla klipp från spelen som finns i den. Ända bra i filmen är striderna som är förvånande underhållande. Storyn är rätt OK men slaktas ordentligt.

House of the Dead 2: Dead Aim var riktigt bra (Utom mot slutet) men sen så hade Uwe Boll inget med den att göra heller. :P

House of the Dead III ska bli en total omstart av serien och kommer inte heta House of the Dead III. Det är samma team som gjorde 2:an som gör den så jag ser fram mot den. :) Men den verkar ha blivit försenad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det verkar som om hela världen hatar den där Uwe Boll. Hänger på ett brittiskt forum där alla säger att han suger.

Han ger Game-To-Movies ett dåligt rykte. Han skaffade en massa licenser och gjorde en massa halvdana och kassa filmer för att käna pengar på det genom ett hål i Tysklands lag där de måste betala honom en massa för varända gång han gör en film. Nu har det blivit tilltäppt vilket är varför han inte startar en massa längre.

Jag försökte att inte dömma honom i förhand och gav hans filmer en chans. Men när man ser dem så märker man hur oseriös och dålig han är. Plus att han är ett svin.

Och sakerna han har sagt:

"House of the Dead" gjorde han så dålig som möjligt för han tyckte att ett dåligt spel förkänade en dålig film.

"Alone in the Dark" tyckte han blev dålig för att Tara Reid är en dålig skådespelerska och försökte skylla allt på henne.

"BloodRayne" när han skulle berätta varför filmen var bra så sa han att det bästa med filmen var att (Cencur)"Kristanna Loken shows her titts and gets fucked hard by this guys with his big dick".

SÅ seriös är han. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...