Jump to content

Plocka tidningar


Concorde88
 Share

Recommended Posts

Jag har för mig att jag sett ämnet förut, men kan inte hitta det. Är det någon som har några käcka tips för hur man ska hinna med uppdraget man får av El Burro att plocka upp hans dirty magazines? Jag hinner inte! :down: Jag har hunnit in en bit i hamnområdet och trott att jag varit framme, men nej, det ska tydligen köras en bit till... Har försökt olika tider på dygnet men nej, det är alltid lika många idioter ute och kör med sina blockerande bilar.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter det uppdraget ska man göra typ samma sak fast man ska hämta upp 2st tjuvar och så slaktar han i bitch`N dog food dom så ska man spraya om bilen

sen nästa uppdrag ska man hämta hans fru så dödar han henne hör man splash

så ska man dumpa bilen i havet sen inga mer uppdrag.......

skulle gärna vilja komma in till han i dog food! så ska han få smacka på M16

han kan inte splasha mig.... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...nästa uppdrag ska man hämta hans fru så dödar han henne hör man splash

så ska man dumpa bilen i havet sen inga mer uppdrag

Jodå, det finns fler uppdrag i den telefonen. Du ska hämta en karl som när han kommer fram till dogfooden sänker uppdragsgivaren med ett par välriktade skott. Efter det kommer det inte några fler uppdrag ur den telefonen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Plocka tidningar får man av El Burro vid telefonen i H.Heigts. De uppdrag du snackar om får man vid det andra telefonen. Jag har för mig att efter ´plocka tidningar´ så är man färdig med El Burro.

Det finns ett uppdrag till hos El Burro, "Trial By Fire". Det är som en Rampage, och man ska slakta 25 Triads på 2 minuter. Jag tror att man får använda vilket vapen man vill, annars är det Shotgun som gäller. SEN är man färdig med El Burro.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm... nu ska vi se. Får gräva lite i minnet och om jag inte hittar helt fel där inne i hjärnan så får man inte alls använda vilket vapen man vill. Eldkastare är det som gäller. Inte shotgun och inget annat heller. Bara eldkastare. ...trial by FIRE...

Jag har bara läst om det och där stog det Shotgun... och nån annanstans stog det vilket vapen man vill... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...