Jump to content

Gamla goda påskägget!


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Den allra första grejen jag kollade upp i VCS var om det gamla påskägget fanns kvar sen VC-tiden.

EasterEgg-Location_800460_0.gif

Bild på fönstret

Bild på ägget

När jag åker dit i VCS ser jag att fönstret flimrar som tusan, vilket tyder på att det borde vara nåt där. Jag har försökt att skjuta fönstret, slänga granater på det, givetvis också hoppa igenom det, titta på det i kikarsikte, titta på det med kikare - inget fungerar! :'( Har de bara lappat igen fönstret och förstört ett av de allra bästa påskägg som jag vet?!

När jag ändå sökte på forumet hittade jag den här bilden, tyckte den var söt... :)

En annan grej: *PÅSKÄGGSSPOILER* Åk till Hyman Memorial Stadium. Om du tittar rakt framifrån på ingången ska du snurra 90 grader åt vänster, och gå fram till den lilla platå som finns där. Du ser baksidan av en skylt stor som en tidning. Gå upp på platån så ser du att det står nåt på skylten, men inte vad. Ta kikaren och zomma tills du ser att det står Have you found the ten Easter Eggs yet?, samt något om att de hoppas få äta sin julmiddag i fred eller nåt.... :ph34r: Hursomhelst, jag har hittat ett av dessa! I VC-uppdraget Alloy Wheels of Steel ska du ta tillbaka Big Mitch Bakers bike, och för att komma dit åker du på en ramp framför AmmuNation. Gör likadant här, och gå så långt norrut i det lilla område som du just hoppat till. Gå in under tak och vänd dig söderut. Om du gjort rätt, ser du en skylt med en glad gubbe, precis som i LCS-påskägget, plus meddelandet #7.

Så: vet nån hur man ska få det gamla påskägget att funka? :'( Säg inte vad det är, om ni nu skulle få det att funka. Jag vill se själv! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...