Jump to content

Svensk polisbil till SA


johaan
 Share

Recommended Posts

Har sökt, men alla trådar är inaktuella samt att länkarna leder till sidor som "Page not found", kan ha att göra med att Topic'en uppdaterades senast 2003 etc. etc.

Vad jag söker efter är en fungerande länk där jag kan ladda ner modsen till en svensk polisbil, typ v70 el. dyl till GTA San Andreas +instruktioner.

Jag är enbart ute efter relaterade länkar, och inte något omoget skitsnack som "sök och du skall finna" elller något sånt.

Over and out.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sökt, men alla trådar är inaktuella samt att länkarna leder till sidor som "Page not found", kan ha att göra med att Topic'en uppdaterades senast 2003 etc. etc.

Vad jag söker efter är en fungerande länk där jag kan ladda ner modsen till en svensk polisbil, typ v70 el. dyl till GTA San Andreas +instruktioner.

Jag är enbart ute efter relaterade länkar, och inte något omoget skitsnack som "sök och du skall finna" elller något sånt.

Over and out.

Tror det här är 500:e gången som jag skrivit det här.

Bilen finns i Gta-sweden betan på modarkivet.se Betan är dock inte till för allmänheten för tillfället och du måste ha 60 posts.

Betan har missbrukats (folk har skickat den till folk som inte har 60 posts SlewME kanske kan berätta lite bättre) och är därför inte tillgänglig för tillfället.

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...