Jump to content

Dagens lol!


fido vercetti
 Share

Recommended Posts

Eftersom det är så dött här så tänkte jag att man kunde skriva om roliga saker man upplevt i mafia.

Jag spela det nyss på ps2, och jag gjorde uppdraget omerta.

När jag fått luparan av Vincenzo så skjöt jag han i röva, och han flög in i väggen och sa "not there Tom i´ve just fixed it" ^_^^_^

Redigerad av fido vercetti
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Har kört lite Mafia ett tag efter ett års uppehåll och kom på två saker jag tyckte verkade kul, i uppdraget där Tom, Paulie och Sam ska till det stora parkeringsgaraget för att skaffa sprit låter jag Tom gå fram och slå till han som körde dom dit i bilen.

Han blir då förbannad och drar en pistol och skjuter mot Tom men då rusar Paulie och Sam fram och slår på gubben. :wub:

Den andra grejen kan man exempelvis göra i det sista uppdraget som dom tre gör tillsammans när de kör iväg i den stora Lassitern.

Kör in i gränden som vanligt där Paulie ska stå och snacka med de andra men stanna i den smalaste delen och låt Tom gå ur bilen.

Står man "rätt" så ser man att Paulie och Sam sitter kvar i bilen och glider fram och tillbaka på sätena utan att komma ur bilen. :ermm:

OK! Kanske fler känner till de här men jag återkommer om jag hittar något annat cool!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Hände en liten kul grej på tåget. Det satt några personer på tåget och plötsligt stannade tåget mitt på rälsen, ingen station eller något. Dörrarna öppnas och två gubbar bara går ut och ramlar ner på vägen och går vidare som om inget hände. Måste haft lite bråttom. ;) Lite kul tyckte jag. :)

Redigerad av Bebben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Laddade ner Capo-mod från Mafiascene, den lägger till massa miniuppdrag i freeride och så har man en fruktansvärd enhands-thompson med mycket högre eldhastighet än den har original och så är det instant kill. till saken, skjuter man på bilar så flyger dom upp i luften och snurrar och så skulle jag skjuta en mafiagubbe på långt avstånd men jag missade han hela tiden och han gick där med händerna i fickorna och så träffade jag en bil som flög upp i lufen och dunsade ner på han och man hör ett vrål, men så reser han sig och går vidare ändå :innocent:>_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...