Jump to content

GTA: vice city stories?


chosen_one
 Share

Recommended Posts

Hej ny medlem här på forumet :lol: tycker att det är ett mkt bra forum men jag saknar ett forum för VCS.

varför har ni inte lagt upp ett forum för spelet?

ber om ursäkt om det redan finns liknande trådar.

Forumet för LCS kom upp ganska sent om jag inte minns fel, men det kommer nog kanske ett när det börjar bli mycket prat om det eller när spelet släpps.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På brist av någon speciell aktivitet tycker jag vi tar bort GTALCS forumet och skapar en forum-del för GTA-spel till PSP.

Vet att det är att gå emot att varje GTA-spel har sin egen forumdel, men alla äldre GTA-spel krympte ju till en forumdel vilket är 3 spel.

det där va en mkt bra ide men istället för att ha ett forum för bara psp spelen borde det finnas ett för alla portabla gta spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja..kanske kommer fler i framtiden till andra bärbara konsoller.

Vilka andra "bärbara" konsoller finns det? Jag vet att Microsoft håller på med en, fast den ska ändast vara till för filmer. Och jag tvivlar på att Nintendo kommer göra fler GTA till sina Gameboy och så nu efter den lilla hotcoffe olyckan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka andra "bärbara" konsoller finns det? Jag vet att Microsoft håller på med en, fast den ska ändast vara till för filmer. Och jag tvivlar på att Nintendo kommer göra fler GTA till sina Gameboy och så nu efter den lilla hotcoffe olyckan.

så du tror seriöst att det inte kommer att göras nya bärbara konsoller i framtiden?? :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

så du tror seriöst att det inte kommer att göras nya bärbara konsoller i framtiden?? :shifty:

Sa han det eller?

Snälla lilla du, Han sa aldrig att det aldrig skulle komma fler Gäjmbojjs än dom sjuttioelva som redan finns, Han sa att Nintendo nog aldrig vill göra GTA till Gameboy mer efter HotCoffe-skandalen

LÄS

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sa han det eller?

Snälla lilla du, Han sa aldrig att det aldrig skulle komma fler Gäjmbojjs än dom sjuttioelva som redan finns, Han sa att Nintendo nog aldrig vill göra GTA till Gameboy mer efter HotCoffe-skandalen

LÄS

har jag sagt att det skulle komma mera gta spel till nintendos konsoller!? nej.

jag menar att psp kommer inte bli den sista bärbara konsollen, alltså onödigt med ett forum för spelen till psp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

så du tror seriöst att det inte kommer att göras nya bärbara konsoller i framtiden?? ;)

har jag sagt att det skulle komma mera gta spel till nintendos konsoller!? nej.

jag menar att psp kommer inte bli den sista bärbara konsollen, alltså onödigt med ett forum för spelen till psp.

Först så säger du emot dig själv-

Och vad vore det för fel med att det kommer upp ett forum för alla PSP-spel? Det kommer säkert att komma fler bärbara konsoler, No doubt about that. Varför inte bara låta forumet heta "Bärbara GTA-spel" och med VCS, LCS och Advance som SubForums?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...