Jump to content

MP3 till stereo


Renard
 Share

Recommended Posts

Ok, det är det inte värt. Bättre att bränna ut låtar på en skiva och spela. Men tack för svaret. Tråden kan låsas.

Varför inte? Sladden är inte dyr direkt. Vi kör pappas iPod i bilen. Är otroligt jobbigt att bränna ut massa skivor plus att byta skiva hela tiden. Vad är det som inte är värt det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför inte? Sladden är inte dyr direkt. Vi kör pappas iPod i bilen. Är otroligt jobbigt att bränna ut massa skivor plus att byta skiva hela tiden. Vad är det som inte är värt det?

I bilen ?

Häftigt, vart sitter Aux-ingången i en bil om den har något ?

Jag har redan sladd och hela faderullan eftersom jag hellre lyssnar min mp3 via högtalarna, eller spelar ps2 via högtalarna :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I bilen ?

Häftigt, vart sitter Aux-ingången i en bil om den har något ?

Vi har en BMW 330xd, den nya modellen. Där sitter den (ett vanligt hörlursuttag) i armstödet (i facket där). Så det är bara att plugga in (med hörlursförstärkare för 100kr för att få upp volymen) och lägga den i luckan där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har en BMW 330xd, den nya modellen. Där sitter den (ett vanligt hörlursuttag) i armstödet (i facket där). Så det är bara att plugga in (med hörlursförstärkare för 100kr för att få upp volymen) och lägga den i luckan där.

Ok, well vi har två Volvo-bilar, en V70 och en .. Blä, vet i fan vad den heter, måhända att det är en V50, så jag får väl leta igenom bilen, eller om någon vet vart aux-intaget sitter :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, well vi har två Volvo-bilar, en V70 och en .. Blä, vet i fan vad den heter, måhända att det är en V50, så jag får väl leta igenom bilen, eller om någon vet vart aux-intaget sitter :wacko:

Om det över huvud taget finns så borde det vara i bakluckan, armstödet eller hanskfacket. Finns också dom bilar som har det någonstans i motorhuven så får man dra sladdar själv. Men det är mest äldre bilar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det över huvud taget finns så borde det vara i bakluckan, armstödet eller hanskfacket. Finns också dom bilar som har det någonstans i motorhuven så får man dra sladdar själv. Men det är mest äldre bilar.

Jag skulle tippa på bakluckan i V70:n eftersom att skivinstopparen sitter där, man kan ha sex skivor, då sätter man in dem där.

I den andra (vet fortfarande inte vad den heter :( ) så kan borde den sitta där fram någonstans, i den kan man bara spela en skiva och den stoppar man in där framme vid stereon, så jag får väl ge mig ut och leta, tack för hjälpen :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...