Jump to content

BULLSHIT!


Jazz
 Share

Recommended Posts

Var inte Penn med i "Fear and Loathing in las Vegas"? När jag kollade på den filmen sist så hade jag sett Bullshit! och hajjade till...

Bullshit! är för övrigt det bästa som går på tv just nu. Penn och Teller är grymma. Visste ni att Teller bara heter Teller? I hans pass så står det "NFN Teller" (det vill säga "No First Name Teller". DET är coolt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var inte Penn med i "Fear and Loathing in las Vegas"? När jag kollade på den filmen sist så hade jag sett Bullshit! och hajjade till...

Bullshit! är för övrigt det bästa som går på tv just nu. Penn och Teller är grymma. Visste ni att Teller bara heter Teller? I hans pass så står det "NFN Teller" (det vill säga "No First Name Teller". DET är coolt.

Låter som att hans föräldrar inte skicka in uppgifter om något namn, då heter man bara efternamnet.

Redigerad av Frenzy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker bullshit är ett väldigt underhållande prgram men höll inte med dem i avsnittet om rökning och genmanipulerad mat.

Det gjorde mig faktist jävligt arg när dem började kalla green peace för idioter och skit. Fy fan. Jag har inget emot genmanipulerade grönsaker men dem sa alting så dumt. Att utan manipulering skulle man inte kunna mätta alla. usch, nej. skit samma.

Och det där med att dem som klagar på rökare är egoister. FY FAN VA DUMT JÄVLA IDIOTER, brinn i helvetet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är bara Penn(det är snubben med glasögon, right?) som gör något, den andra skulle kunna bytas ut mot en trasdocka.

Han skriver manus och producerar också så nej, inte direkt.

Var inte Penn med i "Fear and Loathing in las Vegas"? När jag kollade på den filmen sist så hade jag sett Bullshit! och hajjade till...

Bullshit! är för övrigt det bästa som går på tv just nu. Penn och Teller är grymma. Visste ni att Teller bara heter Teller? I hans pass så står det "NFN Teller" (det vill säga "No First Name Teller". DET är coolt.

Hmm... hmmm.

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker bullshit är ett väldigt underhållande prgram men höll inte med dem i avsnittet om rökning och genmanipulerad mat.

Det gjorde mig faktist jävligt arg när dem började kalla green peace för idioter och skit. Fy fan. Jag har inget emot genmanipulerade grönsaker men dem sa alting så dumt. Att utan manipulering skulle man inte kunna mätta alla. usch, nej. skit samma.

Och det där med att dem som klagar på rökare är egoister. FY FAN VA DUMT JÄVLA IDIOTER, brinn i helvetet

Ehm... måste allt vara svart eller vitt?

Dessutom så är de som klagar på rökare egoister. Speciellt på krogen. Jag menar, det är ett fritt land, aiight? Det finns ju rökfria avdelningar. Herregud...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...