Jump to content

Rykten om att GTAsajten


Deltanator
 Share

Recommended Posts

Jag var inne och idlade i #GTAsajten, där hörde jag rykten om att Hultenius hade sagt att GTAsajten ska läggas ner... (w00t)

Stämmer det?! :'( (Inte för att jag tror på det men jag vill höra från Hultan)

*Edit* Jag hörde nyss att XelorioN hade skrivit ryktena, han erkände nyss .... :angry:

Redigerad av DeLtanaToR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nej!! det stämmer inte... Hultenius jobbar för fullt med att få upp gtasajten igen (hoppas jag..) !! det kommer att ta ungefär en månad: läs detta!:

Katastrof!

GTAsajten har bara vuxit och vuxit de senaste månaderna. Kul är väll det men det finns alltid en baksida på allt.

Efter en undersökning visade det sig att GTAsajten står för hela 75% av processoranvändning på servern! Vi använder med andra ord lika mycket kraft som 700 andra konton tillsammans!

Jag försöker att hitta en lösning men det är inte lätt. GTAsajten kommer aldrig att dö men kanske omvandlas en hel del.

Jag har dock en del idéer på gång. Den första vore att man flyttade över hela forumet till GTAsajten-Storage.com. Dessutom kanske det vore dags att koda om hela GTAsajten från grunden med PHP och MySQL. Det sistnämnda kommer att ta en otrolig tid i och med att jag (ännu) inte har några kunskaper om PHP.

Under tiden som all ombyggnad pågår så kommer ni fortfarande få nyheter! Dock i denna trista textbaserade miljön (okey, kanske lite snyggare).

Mer info om GTAsajtens framtid kommer imorgon! Jag ska även försöka få upp forumet så snabbt så det bara går! Under tiden kan ni besöka oss i vår IRC kanal #gtasajten på Quakenet. För att komma dit laddar ni ner mIRC och klickar sedan här.

Jag hoppas ni hänger kvar trots denna röra!

// Hultenius, Webmaster @ GTAsajten

---------------------------------------------

KÄMPA HULTENIUS!!
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...