Jump to content

Portal


Cortez
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)
Ett gammalt spel med samma spelstil. Jätte roligt. Portaler Portaler överallt wiiiie

http://www.vgpro.com/file/10873_narbacular_drop.exe.html

Mjo testade det förut, kom förbi de där rullande stenar biten först men det var för att spelet buggat och de var inte där.

Sen kom jag inte förbi igen. =/ Fattar inte hur jag ska få med mig grönis som springer runt i början av kapitlet heller, tihi.

Men jag tankar en speedrun nu så det får jag väl veta. ;D

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo testade det förut, kom förbi de där rullande stenar biten först men det var för att spelet buggat och de var inte där.

Sen kom jag inte förbi igen. =/ Fattar inte hur jag ska få med mig grönis som springer runt i början av kapitlet heller, tihi.

Men jag tankar en speedrun nu så det får jag väl veta. ;D

Mjo den banan var lite knas, för trött för att förklara nu ^^ Fast jag fastnade längre fram i spelet. Det är lite buggigt. :wub:

YAY Klarade det. =)

Redigerad av aKi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Är på "Very Vertical", vet inte om jag gör rätt. Jag sätter portaler i taket och sen sätter jag den andra portalen på väggen för att kolla att jag kommer landa på en av de där... grejerna som sticker upp ur lavan, sen lägger jag den portalen under mig så jag flyger ner på den. Sen försöker man sig på nästa. Jag kom typ 4 såna där och när jag fall ner i lavan såg jag en till öppning än den till vänster när man kommer in i rummet. Är det dit man ska? Antar att man ska rida på någon sköldpadda igen, var är den?

Btw, när jag spelar så är skärmen skitmörk just i det här spelet, men ljust i alla andra. WTF? Fan, svårt och irriterande ibland att se.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 years later...
  • 1 year later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...