Jump to content

Land of the dead och dom andra


Big Daddy
 Share

Recommended Posts

Jag är big fan av zombiefilmer. Såg att det var många jag inte har sett. Evil dead borde alla se, otroligt B, men så jäkla skön (uppföljarna också fast då satsas det mer på humor). Dawn Of The Dead, orginalet är grym, remaken är också grym eftersom den ger samma kännsla som orginalet. Land of the dead blev jag lite besviken på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är big fan av zombiefilmer. Såg att det var många jag inte har sett. Evil dead borde alla se, otroligt B, men så jäkla skön (uppföljarna också fast då satsas det mer på humor). Dawn Of The Dead, orginalet är grym, remaken är också grym eftersom den ger samma kännsla som orginalet. Land of the dead blev jag lite besviken på.

Du borde se alla på första sidan, förutom Day of the Dead 2: Contagium. :)

28 Dagar Senare är helt okej, men personligen så blev jag lite besviken på den. Någon som har sett Dellamorte Dellamore (alternativ titel Cemetery Man)?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du borde se alla på första sidan, förutom Day of the Dead 2: Contagium. ^_^

28 Dagar Senare är helt okej, men personligen så blev jag lite besviken på den. Någon som har sett Dellamorte Dellamore (alternativ titel Cemetery Man)?

28 dagar senare är ju inte en zombiefilm. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

28 dagar senare är ju inte en zombiefilm. ^_^

Det var inte jag som tog upp den. Dessutom så innehåller den varelser som kan liknas vid zombies. De beter ju sig ungefär likadant. 28 Dagar Senare är ingen RIKTIG zombiefilm, men det är inte helt fel att nämna den här ändå. I Evil Dead är det inte heller några zombies, det är demoner, men det är ungefär samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jodå, snygga leksaksspindlar i plast, absolut! >_<

Här kommer några recensioner av Evil Dead-filmerna som till viss mån är zombiefilmer.

HAha, då han står vid boken och glömmer bort vad han ska säga. Så istället hostar han och säger:

"Thats it!" haha, underhållning på hög nivå. yes_645834_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...