Jump to content

Stora backhjul små framhjul på monster trucken


Gta::::Sa
 Share

Recommended Posts

PÅ VAD?

jag har dragit gta3 av en polare som inte modat och tagit backuppen på handling och inget händer

Om du ändrade handling.cfg och det cpa så måste ju någonting hända (allt bli normalt) om du byter ut din moddade handling mot orginalet. Jag gissar i sådana fall att du ersatte den moddade med den moddade filen.

Om du ändrade något i GTA3.IMG så kör rebuild archive om det värkar som att inget händer.

Om det ändå inte fungerar så har du inte gjort ovande stående saker. Och då måste du ominstallera för att du tydligen inte fixar att göra dessa. <<-- Anledningen till att jag skrev så e för att det e massor med folk som inte klarar av att installera Beta 1 på GTA Sweden TC då allt som ska göra står i en txt fil men folk lyckas göra fel ändå. B) vad jag menar är att det omöjligtvis inte kan "inte hända någonting" om du ersätter den moddade handlingen med orginalet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag moddade lite i handling så blev de nå cp med monster trucken så de är stora backhjul och små framhjul och när jag går dit den spawnar så kan ajg hoppa in i den men inte köra den har som farit ner i marken

Fan vad misslyckat! :o:ermm:

Backhjulen och framhjulen borde ändras med samma siffra i .ide-filen, alltså så dom e gämnlika.

Ändrade du uppbyggnaden, ja då kan jag inte säga men då är det rätt så möjligt att den har olika höjd på hjulen.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag moddade lite i handling så blev de nå cp med monster trucken så de är stora backhjul och små framhjul och när jag går dit den spawnar så kan ajg hoppa in i den men inte köra den har som farit ner i marken

Haha fan va klantigt,

installera om spelet?

OT: Bakhjul inte Backhjul :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...