Jump to content

Manchez


 Share

Recommended Posts

Tjena, jag är på 2 ön nu och så läste jag om en manchez att man var tvungen att göra uppdrag för att få i portland? Vart får jag uppdragen ( har klarat ett cross race uppdrag om det är nåt followup ) hur många är det , kan jag göra dom trots att jag har så mkt rivaler i portland? Tack på förhand. :wacko:

Jo såhär är det att du ska vara i portland och ta dig till cross banan där (över gräset där färjorna är) sen hittar du förhoppningsvis en cross där på banan och sen klarar du bara av alla "courses" sen får du en manchez!:D:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah :lol: haha xD kan du hitta en map och ringa in den åt mig :lol:? jag fattar inte :o har aldrig åkt nån färja eller nåt ska leta ett tag men vore schysst om du kan lägga upp en så länge ^_^ Är uppdragen svåra?

Uppdragen är bara racing uppdrag mitt i skogen, där där du hämtar crossen kommer manhezen stå..

vägbesrkving... när kliver av färjan i portland så kolla vänster så ser du massa stängsel säkert så åk runt det till samma ställa fast bakom det sen åker du vidare mot vattnet till gångvägen, svänger vänster på gångvägen, kör en liten bit och sen in i skogen så hittar du den säkert, den står ganska nära gångvägen eller rättare sagt vid en liten stig vid ett träd, ska försöka sicka en map snart!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah :P haha xD kan du hitta en map och ringa in den åt mig :P? jag fattar inte :P har aldrig åkt nån färja eller nåt ska leta ett tag men vore schysst om du kan lägga upp en så länge :) Är uppdragen svåra?

Om du vet var radiostationen finns så är crossbanan precis bredvid bland alla träden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...