Jump to content

Dagbok...


Funnylin
 Share

Recommended Posts

Kära dagbok idag hände nått lustigt när jag var på väg till jobbet, jo jag stannade för att pinka i parken och då ringde det i en telefon kiosk precis bakom mig...dum som jag är så svarade jag....det var nått pucko med nått konstigt namn som ville att jag skulle spränga polisstationen...mitt svar blev efter mycket övervägande ja!..Jag satte mig i min bil och tänkte en stund...puckot sa att jag skulle hämta en bil med en sprängladdning i...jag kom på att jag glömde fråga puckot om det här inte var ganska olagligt...jag tänkte ytterliggare en stund...men mitt tänkande fick ett snabbt slut när jag såg några orange klädda Hare-Krishna medlemmar springa förbi...jag bestämde mig ganska hastigt för att jag skulle köra över dom...sagt och gjort...nu kände jag inom mig att jag var lite kriminell...när jag ändå var igång kunde jag väl lika gärna råna en butik på verktyg...men först skulle jag byta bil...

Måste gå och lägga mig....kör gärna vidare på samma linje!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Guest Don Lotus

...till en z-type jag köpte en bilbomb och körde till polisstationen men jag fick ett hinder på väge några hare-kristna bråkade med ryska mafian så jag fick vänta med att köra förbi... "2 timmar senare" vaknade jag av att en biltjuv drog ut mig ur bilen och lämnade mig på gatan och då plötsligt så såg jag att en telefon-kiosk ringde igen jag gick fram till telefonen och svarade det var puckot som hade ringt igen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han sa att jag skulle resa till Vice City för att där skulle jag träffa en kille som heter Kim Mcgregor

När jag väl var där så gick jag till soptippen som han sa at jag skulle till och jag gick dit

Men när jag var där så var det ingen där. Jag vände men där var jag omringad av Haitans

Dom hadde uzis och en kom fram till mig och sa......

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Don Lotus

..."AKTA dig PYSEN och följ med oss" jag blev rädd dom tog mig till en voodoo sen körde dom mig till pucko nr2 dom kallde honom för romrero jag tänkte en liten stund och kom på att pucko nr1 hade förått mig när dom inte tittade på dom gick för att titta på tv så smet jag jag åkte till escobar international airport men det var stängt där jag snodde en bil som stog parkerad vid hamnen sen åkte jag till mailubu club och där träffade jag...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

en kille som hete Eric.Jag snackade med han och han ahdde också blivit förådd av pucko1.Han sa att puco1 hette Tomas Leon och vi bestämde oss för att hämna men när vi gick ur Malibu Club så stog en voodo där och vi kutade alt vi hadde.En kille stog med sin PCG 600 på trottoaren jag gjorde enn kickspark så han trillade av.Eric satte sig där bak och jag körde iväg med en jävla fart.Men haitarna hadde gort en vägspärr så vi krockade och lande precis framför en.....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Don Lotus

securitycar där auntie poulet(vän till romero) var hon sa åt haiterna att ta fast oss men jag sprang där ifrån men erik blev tillfångatagen jag sprang ut på stranden där träffade jag en kille som hette ronald mcfrago jag frågade om han ville hjälpa mig att frita erik från auntie han sa.....

Redigerad av grand theft auto 1,2,3,vc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Javisst.Han ringde sina kompanjoner och så kom 10 cubans med mp5:or

Här får du sa ronald och gav mig två uzis.

Vi smög bakvägen på en bombfasbrik och tittade in genom fönstret.Där satt eric fastbunden poå en stol och två haitans slog honnom med biljard pinnar.Aunti satt i en fotölj och rökte.Vi sparkar sönder fönstret och hoppar ner(det var bara en meter ner)Vi börjar skuta ochjag skutwer båda haitarna i huvudet och sen omringar min cubans aunti.Men försent den stora dörren öppnas och där står minst 40 cubans och....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Don Lotus

börjar skjuta mot oss "dom måste ha förått oss" sa ronald och sedan sa jag "kom vi måste dra inann dom dödar oss. senare på cafe robina sa jag "undrar varför dom förådde oss då kom umberto robina in rusande "dom sköt honom min pappa" sa han "vem är det då och vilka sköt honom" frågade jag han svarade...

Redigerad av grand theft auto 1,2,3,vc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haitanerna har ni ente hört

Dom klädde ut sig till cubaner och det var dom som försökte döda er för att ni skulle bli arga på Cubanerna

Jaha sa vi åkte och snodde en voodo och riggade den ked en bomb sen ställde vi den utanför auntis hus sen sprang vi och gömde oss.Vi ställde oss på ett tak och sedan kom hon ut springande hon satte sig i bilen och BOOOOM vi skrattade och vände oss men så fick jag en knytnäve rätt i magen där stog två tjocka karlar med kock mössor.Dom sa vi vill inte veta av er stick här ifrån så vi gick in i auntis hus och där satt erik.Vi knötloss honom sen gick vi ut men det skulle vi inte ha gjort för där stog......

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Don Lotus

kim mcgregor och romero kim hade en m60 och romero hade en spaz shotgun och 30 vakter med uzis vi tog en av deras vodoo och gasade iväg dom följde efter oss men som tur var åkte vi till starfish iland där det fanns några cubaner med m60 och mini-gun dom sköt mot haiterna, romero och kim vi han åka in i vercetti estate där vi sedan tog helikoptern jag hade med mig erik,ronald och 3 cubaner när vi flög därifrån var det en haitian som sköt en av våra cubaner och sen kom det 2 helikoptrar efter oss i en av helikoptern satt....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aunti som var svårt skadad .Vi landade på vercetti estate igen för våran helikopter började ryka.Vi gick in i Estate och där träffade vi tommy.Tjena Eric tja ronald opch du vem är du.Jag sa man bruka kalla mig squirrel.Ok det är bra.Men vad gör ni här. Just nu är ditt hus omringat av haitans.Jävlar sa tommy och han tittade ut och mycket riktigt dom har fångat oss.DFom hadde spärra vägen in till trädgården och dom hadde tagit båten på baksidan och en helikopter hdde dom ovanför huset.Vi beslutade oss för att gå upp och skuta ner helikoptern.Tommy tog fram sin m16 men en haitan tog ut sin uzi genom heikopter fönstret.Han sköt tomy i benet.Aaaj skrk tommy .Jag vet vi.......

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Don Lotus

...hämtar rocket-lunchern i vapen kammaren och spränger helikoptern en cuban gick ner dit sen hörde vi ett pang! och ett duns ånej det var nog cubanen vi gick alla ner i vapen kammarn där stog en haitian eller snarare log på golvet när vi hade dödat honom vi bärde upp rocket-lunchen på taket vi sprängde helikoptern men en haitian hann hoppa ner från helikoptern hann bröt benen men var snart död då kom den andra helikoptern vi dödade alla ombord utom auntie hon hoppade ner från helikoptern men hamnade inte på taket utan i poolen där hon slog ihjäl sig då stormade haiterna huset vi hoppade in i haitirnas helikopter vi åkte sen till flyg platsen som nu var öppen dom åkte till....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

flygplatse4n dom med.Vi sprang in men några vakter stoppade oss för att ta vapnena.Jag slog honom så han trillade sen kutade vi till ett flygplan men det lyfte precis.Vi vände men blev omringade av hatians.Jag lyfte mitt vapen och sköt ner dom.Vi sprang ut snodde en taxi och körde till baka till vårt hus.Tommy ringde i förväg och sa att dom skule vara beräda att låsa alla dörrar när viu haddde kommit.Vi hadde haitarna hack i häl.VBi körfde hem och han precis komma in.Men där var allt sönderslaget och det låg döda cubans överallt.Vi hörde steg och där kom haitarna.(dom hadde aldrig låst dören förstn :D )Dom hadde oordnat en fälla.Nu var vi värkligen i klistret.men....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Don Lotus

...då kom fbi och sköt ihjäl haiterna vi flydde i taxin men fbi följde efter oss och efter fbi kom cubanerna med 3 cuban hermes cubanerna sköt sönder en fbi-rancher men helt plötsligt såg vi en vägspär av två stretch, 5 vodoo och en infernus. i infernusen fanns pucko 1(tomas) och alla haiter som var bakom vägspärren började...

Redigerad av grand theft auto 1,2,3,vc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ok 10 år senare när vi kom ut så tänkte vi att vi skulle hämnas på dom j*vla poliserna som satte oss i fängelset. vi planerade i flera månader framåt och studerade vad snutarna gjorde på fritiden. 2 av poliserna brukade golfa vid leaf links. 2 andra brukade åka MC. Vi tänte att vi tar dom vid golfbanan först. vi tog en helikopter och landade ca 500 meter från dom och sen när vi såg dom så tog vi våra snipers och sköt dom i huvudena. sen tog vi och slängde dom i vattnet så att hajarna skulle få lite mat. dom 2 andra snutarna var MC-knuttar och brukade åka på var sin Angel vid ocean Beach. det skulle bli svår att döda dom eftersom det kryllar av poliser och civilpersoner där. vi kom fram till att vi skulle mörda dom på följande sätt......................................

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var inte direkt det här jag hadde väntat mig av det här...det här blev mest bara...hmm...rörigt...jag menar man ska typiska saker för ett spel och göra en rolig dagbok av det...jag menade inte att ni skulle fortsätta på min...

Se på den här dagboken(Inte gjord av mig)som är skriven av Hitman 47(Eller Kent från Stockholm)

Dear diary, today a gang of mobsters kidnapped my only friend in life, father Vittorio. I had to rejoin the agency in order to get the info I needed to get him back.... major bummer.

Anywho, apparently some mobsters had kidnapped him, and I figured the old sneaking skills would come in handy, and I managed to get into Don somethingorother's mansion.

I even got to the second floor before I hit a slight snag. The fucking guard that was guarding the door to the Don's office was facing my way. No way in hell I would be able to sneak passed him... major bummer.

So, I noticed that the Don's lawyer was in a nearby office, just kind of standing there with his back to the door like a fucking dumbass. I'll be damned if I know what he was doing, studying the wallpapers while scratching his ass or something I guess.

Anywho, I grabbed the good ol' fibre wire, snuck in and wired him, just for the heck of it.

When I snuck out again to check out the guard, he had turned around with his back to me... WTF? The dumb fucker must've heard me walking around in the lawyers office and turned around to check through the wall or something. Dumb mother, of course he can't see through the wall. Wired him as well, just in time to walk in on the Don in his office and give him a nice hole in the forehead with my supressed beretta.

Got the key from Don, walked passed the body of dumbass guard who thought he could see through walls, and proceeded to the basement where my intelligence said that Vittorio was being held. He was nowhere to be seen... major bummer.

So, I guess you understand, I was pretty damned pissed off by now.

I sneak into the garage out in the courtyard and wait for the guard watching the exit to leave. As I'm doing this, the Don's brother and son apparently found the Don's body. Now here's the fucking freaky part: They came running straight out to the fucking garage, like they knew I was there. So I get riddled with bullets as I run in panic for the exit. I mean freakin hell! Psychic fucking mobsters, how the fuck did they know I was there?! Barely got out in one piece. Fucking psychic mobsters, and stupid fucking guards who think they can see through walls kept shooting me... it hurt...

Agency still wants me to work for them... What a fucking bullshit situation I'm in...

...major bummer.

Thanks for letting me vent dear diary

"47"

Visst är den bra???(En fördel om man kört spelet i fråga)...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...