Jump to content

"Rippa" av dvd på datorn?


Miike
 Share

Recommended Posts

Hur ska jag göra om jag har en dvd (i detta fall en match) och jag vill bränna in den på datorn så jag slipper ha dvd i hårddisken för att kolla på den?

Nu brukar det ju vara massa alternativ när det gäller dvd skivor och sånt men på denna skiva så ska man bara trycka på "OK" för att kolla på den, det finns inga språkalternativ eller så.

Finns det nått program där jag kan sitta och "bränna av" materialet på dvd'n?

Snälla förklara tydligt och det för jag är väldigt dålig när det gäller sånna här saker.:)

Jag är väldigt tacksamm för svar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur ska jag göra om jag har en dvd (i detta fall en match) och jag vill bränna in den på datorn så jag slipper ha dvd i hårddisken för att kolla på den?

Nu brukar det ju vara massa alternativ när det gäller dvd skivor och sånt men på denna skiva så ska man bara trycka på "OK" för att kolla på den, det finns inga språkalternativ eller så.

Finns det nått program där jag kan sitta och "bränna av" materialet på dvd'n?

Snälla förklara tydligt och det för jag är väldigt dålig när det gäller sånna här saker.:)

Jag är väldigt tacksamm för svar. :)

DVD Decrypter för att kopiera till datorn.

FlaskMPEG för att konvertera till avi, mpeg eller vad du nu vill ha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaja, jag ber om ursäkt om jag tog i för mycket.

Det är bara det att man ser hur många som varit inne och kollat i tråden utan att skriva nått så blir jag lite irriterad.

Sen är jag på ganska dåligt humör pga personliga orsaker men jag ber ändå om ursäkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...