Alle090 Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Har nyss joinat med.. Kan acceptera min ansökan.. Namn: Alex090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Det är bara Falken som kan acceptera era ansökningar just nu, eftersom han e leader. Men han verkar inte vara så aktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Det är bara Falken som kan acceptera era ansökningar just nu, eftersom han e leader. Men han verkar inte vara så aktiv. Oohh.... :'( BTW: Finns nån bra svenne server upp nu??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Händer det inget nu eller? Redigerad 7 augusti, 2006 av C-J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Ingen aning CJ, men alla väntar nog på MTA Deathmatch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Ingen aning CJ, men alla väntar nog på MTA Deathmatch. Jag har spelat SA-MP rätt mycket nu de senaste dagarna (på littlewhiteys server) och jag tycker att det har varit sjukt kul med allt man kan göra. Är MTA Deathmatch ung. samma sak eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Japp, fast med tåg, trailers mm. Mindre lagg förhoppningsvis. Och mapeditor, tror jag. :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Japp, fast med tåg, trailers mm. Mindre lagg förhoppningsvis. Och mapeditor, tror jag. :s Dom har ju börjat med att kunna scripta så man kan bygga olika saker på SA-MP oxå, kolla i deras blogg Men MTA kommer nog bli bättre om man jämför MTA med SA-MP (lagget) så är det ju enorm skillnad (enligt mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tetris Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Japp, fast med tåg, trailers mm. Mindre lagg förhoppningsvis. Och mapeditor, tror jag. :s Vem så att man inte kan ha tåg i sa-mp ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytixXx Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Vem så att man inte kan ha tåg i sa-mp ? Kan man de då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tetris Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Kan man de då ? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 30 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Nån som vill köra typ nu? Servern heter Jojjes Server [Roleplaying] Alla är willkommna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Hur hittar jag den? Jag hittade den ju visst sen. Redigerad 30 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 30 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Tänkte starta igen, men bara för en liten stund. Ska dra snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Tänkte starta igen, men bara för en liten stund. Ska dra snart. Men det var ju inte så skoj at bara vara två ju.. HINT, HINT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 30 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Ska starta nu, igen. EDIT: Ska köra upp nu. Redigerad 1 oktober, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Är det nån som är vaken än? :'( Det är lite ensamt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Är det nån som är vaken än? :'( Det är lite ensamt.. Ja e.. Vill du lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Jovisst, servern är uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Jovisst, servern är uppe. Hittar den inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts