Jojje Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Jaså, okej. EDIT: Sidan 5! Är det inte någon som vill köra? Servern är ju uppe. Jag har lagt in en limousine! Redigerad 27 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Visst, jag är med om du fortfarande vill spela. Tittade just på Naruto, så jag såg det inte direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Tetris tog gruppfoto Får hoppas att han laddar upp det snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tetris Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Ja, här kommer dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Yay! Våran fina blåa limo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Kul o läsa chatten "Jag är sexig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Kul o läsa chatten "Jag är sexig" Vadå? är jag inte det? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Krånglar det för mig eller är ingen inne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Kan ni inte sätta uppservern? Är spelsugen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Kan ni inte sätta uppservern? Är spelsugen! Den är uppe.. Gå in på IceCubes server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Ska installera SA nu, om servern fortfarande är uppe så tittar jag in om en stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Var så jävla roligt innan några jävla hackers kom in. Snälla, om det är några härifrån. Har ni inget bättre att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Sant. Blev så jävla ägd också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Var så jävla roligt innan några jävla hackers kom in. Snälla, om det är några härifrån. Har ni inget bättre att göra?GRRR, jaa!! Hatar att folk måste fuska med massa skit(:!!!:)Ska fixa admin imorrn så man kan banna dom jävlarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 GRRR, jaa!! Hatar att folk måste fuska med massa skit(:!!!:)Ska fixa admin imorrn så man kan banna dom jävlarna! Försök fixa det så snabbt som möjligt! jag vill spelaaa :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
F4lk3N Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Blev rätt surt när dom kom in sedan Ses på servern imorgon boys! = Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Ice förresten, när man connectar till servern så ser man ju alla som är online i konsollen? Du kan ju skriva därifrån väl? Isåfall kanske du kan kicka dom därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Ice förresten, när man connectar till servern så ser man ju alla som är online i konsollen? Du kan ju skriva därifrån väl? Isåfall kanske du kan kicka dom därifrån. Njetski, har redan testat det. Finns ingen kick knapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Njetski, har redan testat det. Finns ingen kick knapp. Provar Rcon kick/ban <id> ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
InWalker Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Det var riktigt kul igår, hittade ju servern av en slump. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts