Jump to content

Titan Quest


Hew
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 327
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Börjar säljas den 26'e ja, men man kan säkert "skaffa" det innan

Självklart menar jag att man råkar få det hemskickat i förtid efter att man har förbokat det.. ehm.. :shifty:

Själv ser jag nu att jultomten redan är på väg hem till mig med det. Fullversionen that is.

Eller njä. Vill inte trötta ut tomten. Väntar på andras reaktion först.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är en liten tutorial till hur ni låser upp fler skillpoints, levels etc.

Ladda ner Hex Editor här.

Öppna den Player.chr till den karaktär ni vill ändra (ligger i mappen som är i Mina Dokument).

För att kunna ha två inriktningar

Leta upp raden 'masteriesallowed' och markera rutan precis till höger om den, en ruta bland siffrorna och bokstäverna till vänster bör nu ha blivit markerad, tryck där och ändra värdet från 01 till 02.

För att ändra leveln på din karaktär

Leta upp raden 'charlevel' och ändra värdet, precis på samma sätt som ovan, till t.ex 10 för level 16.

För fler skillpoints

Leta upp raden 'skillpoints' och ändra till 99.

För fler modifierpoints

Leta upp raden 'modifierpoints' och ändra till 99.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är en liten tutorial till hur ni låser upp fler skillpoints, levels etc.

Ladda ner Hex Editor här.

Öppna den Player.chr till den karaktär ni vill ändra (ligger i mappen som är i Mina Dokument).

För att kunna ha två inriktningar

Leta upp raden 'masteriesallowed' och markera rutan precis till höger om den, en ruta bland siffrorna och bokstäverna till vänster bör nu ha blivit markerad, tryck där och ändra värdet från 01 till 02.

För att ändra leveln på din karaktär

Leta upp raden 'charlevel' och ändra värdet, precis på samma sätt som ovan, till t.ex 10 för level 16.

För fler skillpoints

Leta upp raden 'skillpoints' och ändra till 99.

För fler modifierpoints

Leta upp raden 'modifierpoints' och ändra till 99.

Hoppas att man inte kan göra så på riktiga. För då kan det bli ganska tråkigt om massa fuskar :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Spelet verkar ha några sorts grafikproblem. Typ på alla knappar så står det typ "CanNotFound ScreenPage". Vet nån varför?

Läs vad jag skrev i typ tredje posten på första sidan, tror det är samma problem :shifty:

Edit: Fullversionen kommer bland annat ha mycket mer detaljerade färdighetsbeskrivningar, som ni kan se är många just nu väldigt luddiga.

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar vad ni andra ska köra för masteries och vad ni ska lägga era skills på. Jag tänker ta Huning/Rouge och lägga saker på

Marksmanship First attack skill, left mouse buttom.

Puncture shot

Scatter shot

Volley

Gouge

Wooden Lore

på hunting och lite annat på rouge... Aja men skriv på :ph34r:

//Zing0

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska oxå köra på Rouge, verkar som det är nice..

Btw, om man "fixar" det, kommer man kunna spela online då? Eller är det som med dom flesta andra spel att man inte kan det?

Online tror jag inte, men man kan ju köra "LAN" med Hamachi med sina kompisar :ph34r: . Det skall nog fungera tror jag.

Jag menar alltså att man inte kan köra online om man tankar spelet.

Redigerad av Zingo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Kommer hur som helst köpa spelet, kanske testar nån vecka eller så genom "andra metoder", men blir nog ett definitivt köp efter det.

Själv kommer jag först testa på en Assassin, alltså Warfare+Rogue.

Först och främst dual wield och massor av annat gött för att få melee damage så hög som möjligt.

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...