Jump to content

Evo IX


pinner
 Share

Recommended Posts

Är en fin bil.

Så nu har jag gjort det jag lovat att aldrig göra. Tur man inte är ensam om sitt brott denhär gången precis som förra.

Och för att jag kanske inte ska flumma ut för mycket från vad egentligen skulle säga är det väll bara att få tummen ur röven och berätta det.

JOOO!!!!!!!!

Det var en gån två personer som gillade 3d och dom bedtämde sig för att göra något fint till sammans och efterlite letande belv den en ursexig Volvo valp.

Den ena killen som vi kann kalla för nummer 1 är lite cp ibland och under projektet så lämnade han sidan helt plötsligt och bara strundade i den andra som vi kan kalla nummer 2

Nummer 1 blockade dessutom nummer två på msn och bara lämnade allting bakomsig för att fösöka börja leva igen efter en tids frånvaro från värkligheten på några år.

Nummer 2 kunnde inte hålla igång projektet själv utan allting försvann och gick i graven. När cp barnet nummer 1 senare misslykades med sina försök att leva ett riktigt liv

kom han senare tillbaka trots att han lovat sig själv att aldrig göra detta igen. Alla hans jävla försök att göra någonting gick ändå åt helvete och efter det senaste försöket har han inte rört ett

3d program på länge. Sedan komm nummer 2 en dag och frågade om nummer 1 ville försöka igen och efter ett tag sa nummer 1 att dett kunde dom.

Sedan var det bara att leta efter en rolig sak att göra och eftersom nummer 1 är lite mongo ville han bestämt göra en permobil medans nummer 2 som är jätte tuff ville göra en

supermanlig stridsvagn och eftersom alla blueprint sidor SUGER så hittade nummer 1 aldrig någon bra permobil blueprint och då skrattade nummer två och sparkade honom i skrevet så

det sved på nummer 1 men då tog nummer 1 fram sitt hemliga supervapen som tyvärr råkade utrota några överviktiga inkompetenta Amerikaner sedan komm nummer 1 och nummer 2

tillsammans överens om att göra en EVO XI trots att bilen är gjord av några jävla ristrampare.

Sedan levde domlyckliga i alla sina dagar tills dom dog av att en extremt överviktig Amerikan åt dom på sin hamburgare.

Slut på sagan bild kommer

May the force be with you

Redigerad av pinner
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest markus15

Sorry för att jag lånar eran topic för att visa min konvertering av nfs mw evo 8 :P

Jag började på den igår, och jag ska göra om den så att den kommer se ut som den nya EVO 9 -_-

Klicka HÄR för att se bild :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...