Jump to content

Måste man starta nytt spel


Mateu
 Share

Recommended Posts

Måste man starta nytt spel om bilarna ska hittas?

gäller GTA SA

http://www.gtamods.com/index.php?ModID=561&Act=View

MVH Mateu

edit:

hur gör man för att ocream island funkar/hittas

och resten av mooddarna

Du måste inte start ett nytt spel om den Modd du installerar är en Main.scm fil. Det är bara dom moddar med Main.scm du måste starta ett nytt spel...

Om du inte kan vänta med att köra en ny moddad bil så föreslår jag en Carspawner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste inte start ett nytt spel om den Modd du installerar är en Main.scm fil. Det är bara dom moddar med Main.scm du måste starta ett nytt spel...

Om du inte kan vänta med att köra en ny moddad bil så föreslår jag en Carspawner.

ok...

men hur instalerar man moddarna? det värkar som om jag har gjort fel.

mvh Mateu

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns en klistrad topic om hur man installerar bilar och en om hur man installerar skins.

Om du undrar hur man gör med andra, så föreslår jag att du går in i SA mappen, (C:\Program\Rockstar Games\GTA San Andreas) och letar upp filen, tex handling.cfg. I filen du laddat ner finns den en handlig.cfg som du måste kopiera in i mappen där orginal handling.cfg finns.

Ersätt bla bla bla?

JA!

För närmare och mer tydlig installation ska finnas i readmen som du hittar i filen du laddat ner.

:shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...