Jump to content

Skit i att betala hos Jamba


JMC
 Share

Recommended Posts

Du är liten om man jämför med mig, jag har inget "Join date", det har alla andra. Jag om någon borde få bäst här.

Fan, jag har fått en stark motståndare. men 11 111 är också jäkligt coolt.

@ Rabarben: Dom kanske upptäcker det tillslut men det lär ju vara jädrans många som utnyttjat detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Respekt man! Blir inte detta stöld om dom skulle upptäcka det? Dom kan väl inte spåra det på något sätt? :(

Det är inte stöld eftersom dessa filer hamnar i dens person som lyssnar på låtens dator. Detta är helt normalt och Jamba kan inte spåra eller märka av detta.

Redigerad av Mr.Dumbom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är sant å andra sidan. Kom igen nu guys! Töm sidan på låtar fort som fan innan jamba börjar streama musiken live :alien: . Jamba är så jävla jobbiga, skit sida.

Inget att oroa sig för!: http://sdp.ppona.com/

BTW, jag kommer tydligt ihåg att det fanns en till medlem utan join date. Huruvida han är aktiv eller inte kan jag dock inte minnas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är member innan 300. Respekt :rolleyes:

Vad är det för speciellt med 300?

Aja, det finns flera som inte har något join date, men SlewME är den enda som har skrivit något.

Join Date <--- LÄNK! OBS! Ni msåte byta där nere från "Member Name" till "Join Date" och sedan trycka på "Go!". (För er som inte visste).

Edit: Oj, nu gick jag offtopic!

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...