Jump to content

Vad tycker ni om designen på http://1control?


1control
 Share

Vad tycker ni om designen på http://1control?  

40 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

1Control

Sorry om jag skapar en ny tråd om min hemsida igen, men jag lyckades inte starta en poll i min hemsida så jag frågar er här i GTASajten ( hittade ingen större forum, pm:a mig om ni vet en och vill slippa mig i fortsättningen ), vad tycker ni om min hemsida? Rösta. Skriv inte offtopics tack.

P.S: Kom just från Majbrasan >_<

Redigerad av 1control
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snygg. Skönt att slippa alla sliskiga och glansiga färger som finns på somliga sidor. Jävla blindförsök somliga försöker med.

Ah, my eyes feel good.

Edit: Nu drog allt mitt betyg på sidan ner, finns inget Postal demo. >_<

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

( hittade ingen större forum, pm:a mig om ni vet en och vill slippa mig i fortsättningen )

Lyssan till kusinen GT4, sweclockers (eller vad det nu heter, bryr mig inte iallafall) är ju totalt mycket större >_< . Men så länge du inte är som han så har du min respekt ;)

Röst: Dålig. Motiverar inte varför. Men låt oss säga att det har nåt med ole-dole-doff att göra. Nej, men jag gillar inte designen bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lyssan till kusinen GT4, sweclockers (eller vad det nu heter, bryr mig inte iallafall) är ju totalt mycket större >_< . Men så länge du inte är som han så har du min respekt ;)

Röst: Dålig. Motiverar inte varför. Men låt oss säga att det har nåt med ole-dole-doff att göra. Nej, men jag gillar inte designen bara.

Seriöst azzå!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seriöst azzå!

Vi är som två oseriösa tvillingar som vart separerade när vi var nyfödda, men jag har två varningar som jag fått på väldigt kort tid, plus att Moroni Family inte har sagt nåt tyket mot mig så jag vill inte förstöra den här tråden, men snart så kommer jag nog skapa en tråd som inte lockar många ögon förrän du och jag har spårat ur den totalt >_< . OCH ole-dole-doff är seriöst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi är som två oseriösa tvillingar som vart separerade när vi var nyfödda, men jag har två varningar som jag fått på väldigt kort tid, plus att Moroni Family inte har sagt nåt tyket mot mig så jag vill inte förstöra den här tråden, men snart så kommer jag nog skapa en tråd som inte lockar många ögon förrän du och jag har spårat ur den totalt ;) . OCH ole-dole-doff är seriöst.

You go sistaah *ghetto love* >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...