Jump to content

"Photo Oppertunity"


Recommended Posts

Det är så här att jag är på uppdraget "Photo Oppertunity" som kommer efter uppdraget "Deconstruction". Målet är att fota 3 av personerna som går in på Angel Pine, en av dom är Rydner. När jag har plockat upp Cesar vid vägen och har åkt i 7 minuter totalt för att komma fram dit så står det att jag ska fota deras ansikten. Jag tar ett kort (eller två) på varje man och väntar på att fortsätta uppdraget.

Helt plötsligt står det "Mission Failed" och jag måste ladda om från början. Jag har kört om detta uppdrag 5 gånger totalt nu, och 3 gånger har jag misslyckats vid körningen eftersom Cesars bil är så jä*vla lättkvaddad. I alla fall, jag har 4 frågor:

1. Måste man zooma in till max?

2. Måste ansiktet vara med på just den där mittenrutan i kameran?

3. Skall man ta kort av alla 3 och sedan lägga den i galleriet, eller räcker det med att jag bara tar kort?

4. Finns det något lättare sätt att komma dit snabbare?

Svar uppskattas :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Zooma in så mycket som möjligt.

2. Man ska se mer än hälften av människans ansikte för att det ska vara godkänt.

3. Det räcker med att du tar kort.

4. Om man åkt dit en gång, så kunde man bara trycka på höger knapp på PS2 för att komma dit om jag minns rätt. Eller ja, då kom man där man träffar Ceasar första gången.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, men när jag zoomar in till max och tar ett kort av alla 3 så funkar det ändå inte. kan det bero på att jag tar kort i profil?

Edit* Jag upptäckte just att det var fyra män, inte tre som jag skulle ta kort på. Jag får göra om uppdraget nu helt enkelt och se om jag klarar det.

Redigerad av Wopido.inc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag körde det uppdraget första gången vart Ryder påkörd av T-Bone Mendez, och DOG!  ;)

Haha ^_^

Rätt åt honom >_<

Om du redan träffat ceasar en gång och sen startar om updraget och sätter dig i en bil kan du trycka <- (skip trip) så kommer du til Cesar direkt ^_^

Förlåt Cortez :">

Redigerad av The xD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...