Jump to content

Internet Explorer 7


The Dude
 Share

Recommended Posts

Det var ingen höjdare tycker jag. Iofs bara en beta men FF är både snyggare och har dessutom bookmark-toolbar som jag använder hela tiden. Den där tab-översiktsfunktionen var för långsam och oslimmad för att vara användbar.

Edit: Nu hittade jag iofs en bra funktion, man kan välja att alla öppnar tabbar öppnas igen om man startar om webläsaren.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker FF tar ganska mycket plats med adressfältet å allt vad det nu finns där uppe, så det blir ganska lite plats för själva rutan. (Jag är sån som inte börjar ändra å ha mig med patchar å sånt)

Färgen är också rätt tråkig på FF, skönt å vila ögonen mot IE's blåa härliga färg :D

Men här var det ganska rent å fint utan sånt. Bra med plats.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det som är härligt med FF är att om man saknar en funktion så finns det nästan alltid en extension för det.

https://addons.mozilla.org/firefox/2347/

Hmm den extentionen funkar inte för mig. Står att jag ska starta om FF men hjälper inte. Kör 1.5.0.2 så det borde funka. Hittar du bookmarktoolbar-icon-bytaren där nånstans också? Skulle behöva den men hittar inte när jag letar :/

Sen något som döljer Arkiv-Redigera-Visa-Gå Till-Bokmärken-Verktyg-Hjälp skulle vara fint. Kan iofs leta lite själv om det finns något sådant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm den extentionen funkar inte för mig. Står att jag ska starta om FF men hjälper inte. Kör 1.5.0.2 så det borde funka. Hittar du bookmarktoolbar-icon-bytaren där nånstans också? Skulle behöva den men hittar inte när jag letar :/

Sen något som döljer Arkiv-Redigera-Visa-Gå Till-Bokmärken-Verktyg-Hjälp skulle vara fint. Kan iofs leta lite själv om det finns något sådant.

Antagligen funkar den, du kan bara inte hitta den. Den finns under File (Arkiv)-->Restart w/ tabs.

Vad är en bookmarktoolbar-icon-bytare? :D

Om du vill dölja menyerna, är det bara att trycka på F11 (Full Screen).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antagligen funkar den, du kan bara inte hitta den. Den finns under File (Arkiv)-->Restart w/ tabs.

Vad är en bookmarktoolbar-icon-bytare? :D

Om du vill dölja menyerna, är det bara att trycka på F11 (Full Screen).

Ja det gjorde den visst men det var inte riktigt den funktionen jag tänkte. Jag menar att alla tabbar som man har öppna när man stänger webläsaren finns kvar nästa gång man startar, som i nya IE.

Med bookmarktoolbar-icon-bytare menar jag att man ska kunna lägga till egna ikoner med en knapp där:

post-22-1145993381_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...