Jump to content

Gratis PHP + MySql host


GT4
 Share

Recommended Posts

FREE Hosting Plan See details

200MB Disk Space

5GB Monthly Traffic

2 Domains Hosting

5 Subdomains

Free DNS Server

PHP, Perl/CGI-BIN

1 MySQL Database

FTP/FrontPage Access

5 POP3/IMAP E-mails

etc...

vadå bara 10?

Vart hittar jag länken till min hemsida i awardspace.com? Jag har laddat upp filmerna, är det t.ex. gt4.awardspace.com eller liknande för det fungerar inte för mig, ja, jag har laddat upp index filen, kan nån hitta en bra stilren PHP webhost sida, tack? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, vilken ära att var admin på ett forum som max får 5 inlägg  :rolleyes:  >_<

Jag tycker att det är coolt, alla andra har bara ett gratis forum som man lätt tröttnar på, men det kanske kan bli nåt med Invision Power Board 2006, jag kommer att skapa ett forum där alla mina kompisar kan dela med sig läxorna. Jag tänker inte bara på att skapa ett forum, vet du vad PHP är ens? Finns det en regel att ett forum ska som max ha 5 inlägg?

Redigerad av GT4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att det är coolt, alla andra har bara ett gratis forum som man lätt tröttnar på, men det kanske kan bli nåt med Invision Power Board 2006, jag kommer att skapa ett forum där alla mina kompisar kan dela med sig läxorna. Jag tänker inte bara på att skapa ett forum, vet du vad PHP är ens? Finns det en regel att ett forum ska som max ha 5 inlägg?

Haha, om jag vet vad PHP är? Jag vet nog en bra bit mer om det än dig, har skrivit php med mySQL-kopplingar i flera år.

Nej, såklart det inte finns en regel! Men jag menade att du kommer att få typ 5 inlägg och det var adminitratörer som du har lockat dit med adminplatser, det kommer att sluta med att alla bannar varandra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, så du erkänner att du är en datanörd :rolleyes:

Du därimot är en patetisk jävla människa..

Nej, du kommer inte få några admins härifrån, nej du kommer inte ha någon jävla dagismamma som ska fixa fram ett PHP+MySQL host och nej, du får fan inte någon mer hjälp härifrån heller..

Du erkänner alltså att du blev ägd? Nemen så bra då..

Gör som alla andra fått göra när dom velat ha något.. Fixa det själv.

FU! Topic pwned.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...