Jump to content

Liberty City Stories försenat?


Galenhund
 Share

Recommended Posts

Enligt level 7 så är GTA Liberty City Stories försenat åtminstonde en månad eftersom Rockstar vill lansera sitt pinigsspel först, någon som vet mer?

Jag tycker personligen att uppgifterna om att Libery City Stories är försenat låter trovärdiga med tanke på att Rockstar inte har släppt någon som helst information om PS2-släppet trots att det är mindre än två veckor kvar till den premilinära lanseringen.

Dessutom tyder ju det faktum att datumet är just premilinärt också på att spelet är försenat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här har ni länk till den påstådda förseningen:

http://www.level7.nu/spel/spel.php?id=2408

Vet inte hur trovärdiga level 7:s uppgifter brukar vara men det finns ju egentligen ingen anledning till att betvivla just den här (förutom att det inte står officiellt på Rockstars hemsida ännu förstås).

Redigerad av Galenhund
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och hur kan du veta det? Har du gjort det där hemliga?

Jag tittade på videorna? Låter som ett jävla skolracket, bollen är överdimensionerad, bollen går långsamt, de har skum teknik, de spelar defensivt ser det ut som.

Och jag tycker nog att jag är kvalificerad nog då jag har spelat elitpingis i många år.

Tränar i samma grupp som ett elitserielag.

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Hur sjutton kan man prioritera som R*? Jag brukar säga att jag älskar dom vad dom än ger sig in på men det här? Först så var LCS försenat till PSP vilket inte gjorde mig så mycket med tanke på att jag köpte USA Importen. Men nu, prioritera ett pingis spel före ett GTA-Spel?

Kort sagt: "What is wrong with you, R*?"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...