Jump to content

Need for speed most wanted


MarkusE
 Share

Recommended Posts

När jag ska installera mitt NFS MW så när jag har skrivit in cd-koden kommer den upp ett felmedelande att jag inte har directx 9c installerat på datorn. Tänkte första att jag bara hade 9b så jag laddade ner 9c, men samma sak hände igen. -_-

Undrar om någon har haft samma problem som mig?

Undrar också om MW är bra, för jag har hört att det är kass grafik på det ,har undergorund 1.Isåfall byter jag ut MW mot underground 2 om ni tycker att MW är sämre än underground 2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag ska installera mitt NFS MW så när jag har skrivit in cd-koden kommer den upp ett felmedelande att jag inte har directx 9c installerat på datorn. Tänkte första att jag bara hade 9b så jag laddade ner 9c, men samma sak hände igen. -_-

Undrar om någon har haft samma problem som mig?

Undrar också om MW är bra, för jag har hört att det är kass grafik på det ,har undergorund 1.Isåfall byter jag ut MW mot underground 2 om ni tycker att MW är sämre än underground 2.

MW är extremt mycket roligare än Underground 2. Visst... du kan styla bilen mycket mer på underground 2 men där kan du inte köra mot poliser eller rivaler mm. Och på MW är du inte tvungen att styla din bil. Och grafiken är skitfin enligt mig. Fattar inte vad som är fel med den. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, bra för jag hatar nya spel som har skit kass grafik.

Men är det någon som vet vad som kan vara fel med directx eller har haft samma problem?

Jag skulle gissa på drivrutinerna, uppdatera dom. och om du har ati radeon 9800 gå in på omegadrivers och tanka drivrutinerna där ifrån

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...