Jump to content

Någon som har något bra tips?


Great
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Klart som f*n att Pc är detta bästa alternativet när det gäller spel. Det är ju mer detaljer och snyggare grafik i spel som är till pc. Det är ju därför det tar längre tid att fixa. Men visst gillar du buggar och halvbra grafik så spela på din PS2:a :(

Någon annan som vet någon bra sida med tips om nya spel och när de kommer ut och så?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart som f*n att Pc är detta bästa alternativet när det gäller spel. Det är ju mer detaljer och snyggare grafik i spel som är till pc. Det är ju därför det tar längre tid att fixa. Men visst gillar du buggar och halvbra grafik så spela på din PS2:a :P

Någon annan som vet någon bra sida med tips om nya spel och när de kommer ut och så?

Jag gillar faktiskt buggar :)

Särskillt dom e gta3 :(

Men PC kan få virus och det kan inte ps2.

UTROTA ALLA PC JÄVLAR!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur jag än gör så får jag det till att det finns fler fördelar än nackdelar med att ha pc. Hur skulle du ens kunna vara med på detta forum om man skulle utrota pc:n som du nu vill göra?

Läste att det troligtvis kommer ett Gta vice city stories också, Hoppas man får spela som Lance då :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä satsar i såna fall hellre på attköpa ps3 istället. Vilket jag inte heller tror kommer att ske :lol: Har aldrig varit förtjust i spelkonsoler (stavning?) förutom 8-bit nintendo, supernintendo och nintendo 64 och dem har ja redan :lol:

Men visst visar det sig att det kommer mycket bra spel till ps3 så är väl ingenting omöjligt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 months later...

Tjena

Sorry för att jag drar upp en gammal tråd, men skulle bli väldigt glad om någon har något tips på nya bra spel.

Började spela Scarface, men datorn kracha och min savefil försvann, vill ju inte börja om från början igen.

Så är det någon som har något bra tips på ett bra datorspel som man kan sätta klorna i?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 months later...

Tjena,

Vet att denna tråd är något gammal.

Men tänkte bara fråga om det är någon som spelar Just Cause?

Annars så kan ja tipsa om det, det är helt ok , Med sköna uppdrag och möjligheter som fallskärmshopp, åka vattenscooter, Cross, båtar och helicoptrar m.m.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Tjena,

Vet att denna tråd är något gammal.

Men tänkte bara fråga om det är någon som spelar Just Cause?

Annars så kan ja tipsa om det, det är helt ok , Med sköna uppdrag och möjligheter som fallskärmshopp, åka vattenscooter, Cross, båtar och helicoptrar m.m.

Vad jag har hört har Just Cause sämre bilfysik än I GTA.. Värkar en aning överdrivet.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja bilfysiken är ändå helt ok, kanske inte riktigt lika bra som GTA men det duger. Dessutom kan man hoppa upp på biltaket i hög hastighet och på så sätt skjuta på sina fiender, man kan också skjuta inifrån bilen. Men att stå på biltaket är bra speciellt om man blir jagad ut för någon klippa eller så. För då vecklas fallskärmen ut.

Det är värt att testa spelet ialla fall, ja tycker det är helt ok.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...