Jump to content

Någon som har något bra tips?


Great
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har spelat Driv3er men det tyckte jag inte var så speciellt bra. Men är Parallel lines bättre än trean eller är det ungrfär samma ? Hur är uppdragen och hur är freeride läget.

Lines är mycket bättre. Verkliga poliser. Det är skitverkligt. Typ halva spelet utspelar sig 1978 och andra halvan 2006. Faktist coolt. Och poliserna, de är verkliga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lines är mycket bättre. Verkliga poliser. Det är skitverkligt. Typ halva spelet utspelar sig 1978 och andra halvan 2006. Faktist coolt. Och poliserna, de är verkliga.

...Och om du spelar det passa på att besöka coney island för det är där warriors filmen/spelet utspelar sig.

Och det finns ett nöjesfölt där B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sett att Rockstar har gjort ett annat spel som också verkar jävligt roligt :teehee:

Warriors tydligen så ska det basera sig från filmen med samma namn som är från 70-talet. Har sett både screenshots och trailers. Verkar ju skitgrymt.

Någon som har spelat det som kan berätta lite vad det är man ska göra och vad som är bra och vad som är dåligt ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...Och om du spelar det passa på att besöka coney island för det är där warriors filmen/spelet utspelar sig.

Och det finns ett nöjesfölt där B)

Det finns gäng där, där ett av dem liknar The Warriors och de andra Destroyers... <_<

'Jävla fett när man har låst upp fusket "body snatchers" och kan slå ner dem, och vips så förvandlas man till dem... ;)

Jävla vandaler B) .

Alla ställen som var berömda turistmål på 70-80 talet är sönderklottrade.

Nope, inte WTC.. :P Men de flesta andra.. -_- Och, har letat genom, men Hittar inte Wonder wheel där!!!!!!!!!!!!!! :'( :'( :'(

Har sett att Rockstar har gjort ett annat spel som också verkar jävligt roligt B)

Warriors tydligen så ska det basera sig från filmen med samma namn som är från 70-talet. Har sett både screenshots och trailers. Verkar ju skitgrymt.

Någon som har spelat det som kan berätta lite vad det är man ska göra och vad som är bra och vad som är dåligt ?

Det är skitgrymt ;)

Tjaa, de mesta går ut på att spöa upp Destroyers, sätta dit dem eller vandalisera deras klubblokaler.. ^_^

Också ett och annat uppdrag där man ska göra inbrott i affärer, sno bilstereor osv. ....Också spöa upp tjallare förstås.. Fast det gör man mest när man klarat av hela spelet, och går runt fritt ute på Coney Island.. Min brorsa och jag är ett oslagbart team i The Warriors..

2-Player B)

Det finns 2 getaway spel:

The Getaway

The getaway black monday

Ettan är ganska bra.

Uppdragen är lagom svåra.

Bra story.

Du spelar 2 personer med olika storys

Nästan alla riktiga företagsmärken finns med i både ettan och black monday t.ex:

Puma

Volvo

Ford

Saab

McDonalds

Burger king

Och många fler.

Grafiken är typ som mafia, alltså godkänd av mig.

I Black monday är allt forbättrat:

Mer vapen

En karaktär kan slåss

Motorcycklar,cycklar mm

Här är det 3 karaktärer som du styr under spelets gång.

Uppdragen är lite svårare än ettan

Hoppas detta var nog med info.

Säg till om du behöver veta mer ;)

Edit:Detta är nog det spel som påminner om mafia mest av alla gta-liknande spel.

Mindre bilsortiment, alla vanliga trafikpoliser är borta, blinkersen i Free Roam är också borta.. Men en massa olika andra polisbilar.. :D

Civilpolis, piketpolis, "SWAT" (Vet dock inte vad det heter, men du är iaf. med i denna grupp när du spelar som Mitchell)..

Men polismotorcyklar..

+

Du får Free Roam från början, "Mitchell-Version" (Free Roam.... :wub: ).

SaveGarage

Du börjar med Snutbil (hos Mitchell, ändå jag spelat, för jag fastnade på uppdraget på soptippen men konstigt nog lämnade jag tillbaka spelet.. :( )

+MYCKET ANNAT

- Man börjar med Pepperball-gun hos Mitchell i Free Ride

Kan inte komma på mer... B)>_<:)

Köpvärt spel, fyllde ju år i söndags och fick pengar, när jag blir frisk igen ska jag köpa det.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sett att Rockstar har gjort ett annat spel som också verkar jävligt roligt >_<

Warriors tydligen så ska det basera sig från filmen med samma namn som är från 70-talet. Har sett både screenshots och trailers. Verkar ju skitgrymt.

Någon som har spelat det som kan berätta lite vad det är man ska göra och vad som är bra och vad som är dåligt ?

Vad är det du vill veta om spelet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kommer ju bli en riktigt spelfylld sommar för min del verkar det som. Hittar ju nya bra spel hela tiden.

The Warriors, GTA LCS, Deux Es etc etc. ^_^

Håller ju fortafrande på med Total overdose och dessutom har jag börjat att spela om GTA 3. :)

Men skulle vilja veta lite mer o The Warriors

Vad kan man göra? Vad är det för typ av uppdrag? Påminner det om Gta? Hur är freeride läget? etc etc

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...