Jump to content

Data fel


C_J
 Share

Recommended Posts

Hej!

Jag spelade SA för inte så länge sedan men då kom jag på att jag ville spela MTA.

Men jag har mods som jag inte gjort back up på (Lat) så jag tänkte att jag ominstallerar spelet men nu när jag ska installera spelet efter att ha tagit bort det så står det att det är Något data fil -_- Jag har prövat med massa saker men det funkar ändå inte.

Vad ska jag göra??

Jag har sökt men kom bara fram trådar om massa Ljud fel.

Bild:

Redigerad av C_J
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det MTA som inte fungerar, eller är det SA? I alla fall, prova med att uppdatera drivrutinerna om du inte redan har gjort det. Jag har sagt detta till en hel del nu -_-

Utöver detta, vad står det då du försöker spela? Det kan ju vara något fel på MTA filen, det vill säga ta bort den i fall du inte behöver den och starta om spelet. Det finns rätt många buggar på MTA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det MTA som inte fungerar, eller är det SA? I alla fall, prova med att uppdatera drivrutinerna om du inte redan har gjort det. Jag har sagt detta till en hel del nu  ^_^

Utöver detta, vad står det då du försöker spela? Det kan ju vara något fel på MTA filen, det vill säga ta bort den i fall du inte behöver den och starta om spelet. Det finns rätt många buggar på MTA.

Jag vill spela SA eller MTA fast man måste ha SA för att kunna köra MTA och

Jag har uppdaterat drivrutinerna vad mer kan jag göra?? -_-

Redigerad av C_J
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Jag spelade SA för inte så länge sedan men då kom jag på att jag ville spela MTA.

Men jag har mods som jag inte gjort back up på (Lat) så jag tänkte att jag ominstallerar spelet men nu när jag ska installera spelet efter att ha tagit bort det så står det att det är Något data fil -_- Jag har prövat med massa saker men det funkar ändå inte.

Vad ska jag göra??

Jag har sökt men kom bara fram trådar om massa Ljud fel.

*bild*

Exakt så där blev det för mig, fast den kunde inte installera ljudet.

Och jag har en stor spricka i skivan ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...