Jump to content

LCS/VCS till PC/XB/GC/NDS?


darkjak
 Share

Recommended Posts

Jag har hört att GTA: LCS ska släppas till PS2 senare i år, och undrar om det kommer konverteras till andra format också.

De gamla GTA-spelen släpptes ju till XB och PC efter ett tag på PS2, och jag undrar om detta spel, och kanske Vice city stories också kommer gå samma öde till mötes. Eller kanske rentav releasar till XB360, GC och Nintendo DS...

Någon som vet? Någon som har tänkt på saken?

Själv hoppas jag på Releasar till NDS och GC. Det kom ju ett GTA till Gameboy Advance, så en DS-version är inte utesluten med tanket på det...

Sedan är en GC-version inte lika utesluten som den varit under de senaste halvåret (eller när det nu var jag la ner GTA4GC.tk), i och med att exempelvis Eidos sent (men inte för sent) fick upp ögonen för konsolen och bestämde sig för att släppa Lego Starwars(som blev en succé), samt Tomb Raider Legends...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA: LCS hommer nog ut till Ps2 först. Men jag har hört att Rockstars kontrakt med Playstation går ut när som helst någongång i år. Så då behöver inte nästa GTA spel efter GTA: LCS komma ut till Ps2/Ps3 först :P

och sen är det ju inte omöjligt att dom t.ex konverterar nästa GTA spel till GC

"nog"?

28:e April ;)

Eller 29:e .. Kommer int eriktigt ihåg.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...