Jump to content

Feeder


C-J
 Share

Recommended Posts

Det som ja tycker e skönast med deras musik e att den e så olika hela tiden vissa låtar e rätt hårda (inte skrikrock), vissa e lugna och vissa e lugna och lite hårda samtidigt.

Synd att de aldrig kommer till Sverige även fast de har en gubbe som pratar svenska i introt på Just a day.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det som ja tycker e skönast med deras musik e att den e så olika hela tiden vissa låtar e rätt hårda (inte skrikrock), vissa e lugna och vissa e lugna och lite hårda samtidigt.

Synd att de aldrig kommer till Sverige även fast de har en gubbe som pratar svenska i introt på Just a day.

Just A Day är bra. Diggar även Pilgrim Soul och Seven Days in the Sun.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Jag ville bara meddela att Feeders nya singel Lost and Found kom ut som singel den 1a maj, vilket också betyder att det inte är långt tills deras nya platta The singles kommer ut den 15e maj.

Konstigt. Jag råkar ha den på datorn om en kvart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Min favorit låt e Just a day.

Tack R2D2 ja hade inte sökt på feeder skivan på ett tag nu, och hittade den nu i buskarna ^_^ men köper den nog ändå för att feeder e skönaste bandet i världen!

Redigerad av C-J
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...