Jump to content

Pretentiösa små ungar


R2D2
 Share

Recommended Posts

Såg det, jag och min kusin satt och hotade med att vi skulle skära ut stämmbanden på både den där axel och andra skitungen så dem skulle låta som visselpipor resten av livet.

"när jag blir känd" (!!!!!!)

En annan liten skitunge är BLANCHE, har hört att hon ska vara asjobbig, nån annan

som har hört om henne?

Lite överdrivet kanske, snarare föräldrarnas fel som har jag barnen till det hemska de är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Haha, den där Anita Hegerland-kopian kunde kanske sjunga, men tala kunde hon ju inte.

Förresten tror jag att rätt många av de där kidsen kommer snitta handlederna av sig när de mognar till sig och får se hur de, på nationell TV, totalt skämde ut sig.

Jag skämdes ju för dem, för tusan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg också programmet, helt sjukt. Äckligast var ju Emma och hennes familj. Jag mådde fan dåligt när hon hade fotograferats och satt där på stolen och skrek "superstjärna". Jag fattar inte hur man kan bli så vriden.

Sen verkar hon ju vara en som favoriseras av alla, t.o.m. i hennes egen familj. Hennes syskon verkade ju inte få nån uppmärksamhet, allt föräldrarna gjorde, gjorde de för Emma. Jag hoppas faktiskt att hennes karriär går åt helvete, bara för att få henne att känna sig värdelös för en gång skull.

Tycker precis likadant. Och när hon Emma sjöng Stronger. Det sög ju, skitjobbig röst.

Såg inte så mycket av hennes familj, men hon är nog den mest favoriserade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.

"Daniel är en 2-åring som redan har varit i hårdträning 1 år ( ) av sin farsa som tror att små barn mår bra av att träna överdrivet mycket. Hans pappa säger att när han blir stor ska han bli den största tennisspelaren och blabla."

Det är inte överdrivet och påtvingat då? När han fyllde eett år kanske han sa till sin farsa att han ville börja hårdträna tennis? (w00t)

Kom ihåg, pappan gör det för att han ska få äran och eftersom killen är för liten så får pappan pengarna när han vinner. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.

"Daniel är en 2-åring som redan har varit i hårdträning 1 år ( ) av sin farsa som tror att små barn mår bra av att träna överdrivet mycket. Hans pappa säger att när han blir stor ska han bli den största tennisspelaren och blabla."

Det är inte överdrivet och påtvingat då? När han fyllde eett år kanske han sa till sin farsa att han ville börja hårdträna tennis? (w00t)

Det är ju precis det jag menade?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, så länge du läser hela inläggen. (w00t)

Jag uppfattade ditt inlägg precis som Tweak gjorde först också. Kanske beroende på att du börjar inlägget med "Om barnen redan har talang för det dom gör så är det väl inget större fel, bara det inte blir överdrivet.". Det gör att man tror att du inte tycker det var nån speciell fara med barnen i programmet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej. De trillar nog ner i den då.. Varför är du så arg? ^_^

Om dom plumsar ner i toan så ska jag nog fixa en special toa.

Och du, jag är fanemej inte arj :shifty: jag är bara upprörda över att små ungar ska behöva gå runt å skita(avföring med ett finare ord) i sina dyrbara braller då ingen gör något åt det.

Visst är jag mogen! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag uppfattade ditt inlägg precis som Tweak gjorde först också. Kanske beroende på att du börjar inlägget med "Om barnen redan har talang för det dom gör så är det väl inget större fel, bara det inte blir överdrivet.". Det gör att man tror att du inte tycker det var nån speciell fara med barnen i programmet.

Okej, kanske formulerade mig fel då. Jaja. :shifty:

Det jag menade var dom barnen från början tyckt att det var kul

och inte direkt har blivit "påtvingade" det, t.ex han som spelade

teater, jag tror inte att han hade gjort det om han inte hade gillat det.'

Wie, såg ändå inte programmet. (w00t)

Redigerad av Patrik
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om dom plumsar ner i toan så ska jag nog fixa en special toa.

Och du, jag är fanemej inte arj  :shifty:  jag är bara upprörda över att små ungar ska behöva gå runt å skita(avföring med ett finare ord) i sina dyrbara braller då ingen gör något åt det.

Visst är jag mogen! (w00t)

Okej, ska se om jag har fattat rätt:

Du fanedej inte arj, du är bara upprörda över att små ungar ska behöva gå runt å avföring (sen när blev det ett verb? ) i sina dyrbara braller.. ?

^_^:P

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, ska se om jag har fattat rätt:

Du fanedej inte arj, du är bara upprörda över att små ungar ska behöva gå runt å avföring (sen när blev det ett verb? ) i sina dyrbara braller.. ?

(w00t)  :shifty:

Vföring är ett verb ^_^

... om man lever i en virtuell verklighet.

Edit: Egentligen blir det ju avförinera.

Okej, imorgon är jag nog lite seriösare.. Hej då! Puss puss!

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vföring är ett verb  :shifty:

... om man lever i en virtuell verklighet.

Edit: Egentligen blir det ju avförinera.

Okej, imorgon är jag nog lite seriösare.. Hej då! Puss puss!

avförinera är inte heller ett verb? (w00t) Redigerad av Dexy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...