Jump to content

Outfit


fido vercetti
 Share

Vilken är din favorit klädsel?  

37 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Oja, min polare med. Väldigt, väldigt irriterande. Jag testade med att ta på mig den outfiten och aldrig någonsin byta. Och just vid ett mission då man var tvungen att byta outfit så låstes eller den "buggades" fast i affären. Störande i alla fall. :P

Samma för mig. Det är Cubans kläderna som inte går att ta. När jag går in i affären går det inte att gå fram till kläderna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samma för mig. Det är Cubans kläderna som inte går att ta. När jag går in i affären går det inte att gå fram till kläderna.

Det finns ett tips så man slipper detta:

Om du gillar Cubankläderna så ska du behålla dom på tills uppdraget "Cop land"

Sen när du gör "Cop land"(när du ska bomba ett café med Lance) då får du poliskläderna.

Efter det uppdraget så byter du till nån annan outfit UTOM Cubanoutfiten.

Sen går du till polishuset och tar på poliskläderna, och sen kan du ta på Cubankläderna utan att den osynliga väggen finns där >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ett tips så man slipper detta:

Om du gillar Cubankläderna så ska du behålla dom på tills uppdraget "Cop land"

Sen när du gör "Cop land"(när du ska bomba ett café med Lance) då får du poliskläderna.

Efter det uppdraget så byter du till nån annan outfit UTOM Cubanoutfiten.

Sen går du till polishuset och tar på poliskläderna, och sen kan du ta på Cubankläderna utan att den osynliga väggen finns där ^_^

Tack för hjälpen:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar röd tracksiut och duär lika sjuk i huvudet som jag när ja spelar. :rolleyes:

Kan jag joina er? Jag är nog värst. Vem var det som jagade I skogen? Vem körde en traktor på en åker timme efter timme? Haha. Fantasi äger, det är då det blir roligt att spela. Har dock börjat tappa det för San Andreas. Stör mig mest på att tiden går så jävla fort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan jag joina er? Jag är nog värst. Vem var det som jagade I skogen? Vem körde en traktor på en åker timme efter timme? Haha. Fantasi äger, det är då det blir roligt att spela. Har dock börjat tappa det för San Andreas. Stör mig mest på att tiden går så jävla fort.

Du får joina oss :rolleyes:

Offtopic:När man rånar Café robina i little havanna, kommer det cubaner då och ska skydda cafét?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...