Jump to content

Ett rikrigt gängspel


fido vercetti
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Riktiga skitspel, men Gansters och Gangsters 2 är gammla, kontrollen och IA:n sugen men den strategiska delen är välgjord, sen liknar det Gang Land lite också

*EDIT*

Men han vill inte spela maffia. Hna vill spela ghetto. fatta
Har du några självskrivna regler för "ghettospel" då eller? :ph34r: Redigerad av Valle-Ball
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag baserar det på att jag ägt det och spelat det en hel del. Grafiken är buggig, animationerna hackiga, karaktärerna stela och tråkiga mm.

Det suger för det är ett dåligt spel, så enkelt är det.

Det suger för att din data inte klarar av det! :P

BTW, Har GTA smidiga animationer och stabil bilduppdatering eller? Tänk lite innan du skriver nåt :)

Redigerad av Valle-Ball
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag klarade det, och det gjorde inte spelet bättre. Jag sa ingenting om Grand Theft Auto, vi pratar om Mafia nu, pucko. Exempel: Jag kör mot en fotgängare, han börjar sin förflyttande animation (fult gjort) jag räffar honom och genast ligger ha ner, jag kör över, han överlever och ställer sig upp utan en animation för det. Ena sekunden står han, nästa ligger han, sen står han igen lika fort.

Sen är ansiktsanimationer och munrörelser stela och fula och texturerna är suddiga och poligonerna väldigt grova och kantiga.

Jag har en Dell Dimension 5000, det klarar spel som Half-Life2 och Black&White2 utan problem, min dator har inget med det att göra, spelet är helt enkelt dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag klarade det, och det gjorde inte spelet bättre. Jag sa ingenting om Grand Theft Auto, vi pratar om Mafia nu, pucko. Exempel: Jag kör mot en fotgängare, han börjar sin förflyttande animation (fult gjort) jag räffar honom och genast ligger ha ner, jag kör över, han överlever och ställer sig upp utan en animation för det. Ena sekunden står han, nästa ligger han, sen står han igen lika fort.

Sen är ansiktsanimationer och munrörelser stela och fula och texturerna är suddiga och poligonerna väldigt grova och kantiga.

Jag har en Dell Dimension 5000, det klarar spel som Half-Life2 och Black&White2 utan problem, min dator har inget med det att göra, spelet är helt enkelt dåligt.

Du har ställt in spelets grafikinställningar fel, och att karaktärerna rör sig fult m.m och sånt hör till realismen med stela karaktärer och sånt, på 30-talet var alla allvarliga och sällan lyckliga. :)

*EDIT* ansiktsanimationer är grymt verkliga specielt i filmklippen jämför med nåt annat, hur många spel blinkar karaktärerna med ögen, rynkas kinden när de pratar m.m?

Redigerad av Valle-Ball
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Half-Life2, The Sims2, Postal2 mm. mm. Inget speciellt. Förresten så är det inte stelt för att det är 30 tal, det är stelt för att det är gjort på ett oövertygande och dåligt sätt.

Spelet suger, så enkelt är det.

Just drop it, jag vill inte diskutera det mer med dig.

OT: Mogen bild? :)

Redigerad av xenon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Half-Life2, The Sims2, Postal2 mm. mm. Inget speciellt. Förresten så är det inte stelt för att det är 30 tal, det är stelt för att det är gjort på ett oövertygande och dåligt sätt.

Spelet suger, så enkelt är det.

Just drop it, jag vill inte diskutera det mer med dig.

Jag gillar spelet, så enkelt är det, och jag är inte ensam om det :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...