Jump to content

Vilket gäng gillar ni mest


Scarface
 Share

Vilket gäng e bäst  

35 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ens eget gäng duger ju inte till nåt -_-;P de bara står där och beskyddar en ens inte som t.e.x

om man har polisen efter sig och flyr till Vercetti Estate så står de bara där och på sista uppdraget Keep your Friends Close så blev jag jagad an Sonnys män och så i trappen står de och snackar jag springer förbi men de verkar ju inte ha en aning om vad som händer runt om dem ;P;P SÅ DET FÅR BLI CUBANS ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ens eget gäng duger ju inte till nåt <_<:( de bara står där och beskyddar en ens inte som t.e.x

om man har polisen efter sig och flyr till Vercetti Estate så står de bara där och på sista uppdraget Keep your Friends Close så blev jag jagad an Sonnys män och så i trappen står de och snackar jag springer förbi men de verkar ju inte ha en aning om vad som händer runt om dem :((w00t) SÅ DET FÅR BLI CUBANS (w00t)

Håller me i GTA 2 gjorde dom det! men inte i VC lol nästan löjligt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...