Jump to content

San Andreas Deathmatch


Myst
 Share

Recommended Posts

Hejsan!

Är helt ny på sajten å har lite frågor. Kollade runt lite och kunde inte hitta nån tråd om en death-match mod?

Jag läste på MTAs hemsida om deras multiplayer mod men såvitt jag förstod finns inget deathmatch läge än? Man kan inte gå ur fordonen?

Varför finns det inte?:P Lätt de roligaste att få kuta omkring som man vill å döda varann. Jag kan inget om modding eller programering men det verkar som dessa olika mods tar väldigt lång tid att göra? Tycker inte det borde vara så svårt att lägga till ett bra mutliplayer läge, eller? :D

/Myst

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan!

Är helt ny på sajten å har lite frågor. Kollade runt lite och kunde inte hitta nån tråd om en death-match mod?

Jag läste på MTAs hemsida om deras multiplayer mod men såvitt jag förstod finns inget deathmatch läge än? Man kan inte gå ur fordonen?

Varför finns det inte?:wub: Lätt de roligaste att få kuta omkring som man vill å döda varann. Jag kan inget om modding eller programering men det verkar som dessa olika mods tar väldigt lång tid att göra? Tycker inte det borde vara så svårt att lägga till ett bra mutliplayer läge, eller? :P

/Myst

Men MTA är endå den stabilaste modden så jag råder dig till att vänta tills de släpper version 2, där man ska kunna använda själva gubben.

Och moddar som MTA är extream exempel på riktiga klåpar hack. Det krävs e jävla massa kunskaper för att kunna göra en sådan modd. :D

Det kan inte finnas mer en 100 personer som kan göra det på hela gjorden kanske -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej på dig.

http://files.moddb.com/983/Download-GTA-Rumble-01c/

Det ska ha Deathmatch, har inte testat det själv dock.

Håller på tankar så ska testa inom kort.

Men MTA är endå den stabilaste modden så jag råder dig till att vänta tills de släpper version 2, där man ska kunna använda själva gubben.

Och moddar som MTA är extream exempel på riktiga klåpar hack. Det krävs e jävla massa kunskaper för att kunna göra en sådan modd. 

Det kan inte finnas mer en 100 personer som kan göra det på hela gjorden kanske 

Ok, vet du något release eller preliminärt releasedatum på version 2?

Vad är det som gör de så himla svårt? :P Jag kan som sagt inget om modding men det borde inte vara såååå svårt :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller på tankar så ska testa inom kort.

Ok, vet du något release eller preliminärt releasedatum på version 2?

Vad är det som gör de så himla svårt? :wub: Jag kan som sagt inget om modding men det borde inte vara såååå svårt :P

Det är inte bara att hitta på vad en modd ska handla om och vipps så blir den till :D .

MTA Teamet har jobbat i över ett år på MTA SA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...