Jump to content

Vilken webbläsare använder du?


DrStupid
 Share

Vilken webbläsare använder du?  

78 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Och vad är adblock?? Har använt Firefox förut men den funkar så segt om man har snabbare uppkoppling än 2Mbit/s.. Därför bytte jag till den roligare Opera.

Adblock är, precis som namnet säger, en sak som blockerar reklam.

@Opera-fantaster: Opera är visserligen snabbare, men den har en fundamental nackdel: inga extensions. Om ni bara bläddrar igenom de första sidorna bland firefox' populäraste extensions, kommer ni hitta saker som ni, inom ett par veckor, inte kommer förstå hur ni kunde klara er utan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Adblock är, precis som namnet säger, en sak som blockerar reklam.

@Opera-fantaster: Opera är visserligen snabbare, men den har en fundamental nackdel: inga extensions. Om ni bara bläddrar igenom de första sidorna bland firefox' populäraste extensions, kommer ni hitta saker som ni, inom ett par veckor, inte kommer förstå hur ni kunde klara er utan.

Fan så dåligt av mig o inte se det.. trodde det var typ en grej för o skriva upp adresser o liknande vad nu det skulle vara bra för :rolleyes:

Finns ju visst tillägg.. Eler har jag missat en version där dom tagit bort dem??

de viktigaste saker jag kunde hitta till FF var Virtual Joint och mediaspelarstyrningsgrejen :) ..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...