Jump to content

Hur instalerar man audio filer?


tuck
 Share

Recommended Posts

Det följde med siren mp3 filer med gta sweden, den beta versionen som släptes förra veckan eller när det nu va altså, så det borde gå att instalera den på nått vänster

Ja men nu är det så att alla i GTA Sweden Teamet är i stort sätt noobs. Jag håller på och testar ett program http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=225049 ; som ska kunna göra om ljud till SA. Så att man kan sedan kan få in det i spelet.

Tror inte de har komit så långt att de stoppat in ljudet än.

^^Hoppas att deta program även fungerar till radio kanalerna; då skulle ju GTA Sweden kanalen NileCity bli klar^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HEJ!! :blink: du skulle bara veta vad arg jag är nu ^_^

Jämförde med de som gjort ^^proramet t.ex. och jag anser mig själv som noob innom gta modding med

EDIT: Tycker det var klantigt att lägga med ljud filerna utan att ha konverterat det till GTA SA :P

EDIT2: Ok ändrar till Rockies då ;)

Redigerad av oscarw_89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

J :D ag har ljudet ingame så noob på det själ

Använde du SAAT då? eller finns det ett annat program visa järnat ett lite klipp som bevis. JAg tänker inte be om ursäkt för ett ut talande om en grupp som inkluderar mig själv. Jag anser att GTA Sweden Teamet är Rockies, alltför många i teamet her typ bara gjort en lite textur modd ;) . Tycker att en rikig modd ska vara skriptad, 3d moddelerad eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...